6.8.17

Μπολτ: Μπορεί να έχασα, αλλά εξακολουθώ να είμαι ο καλύτερος...

Μπολτ: Μπορεί να έχασα αλλά εξακολουθώ να είμαι ο καλύτερος
«Έχω κάνει αυτό που μου αναλογεί για να "ψηλώσω" το άθλημα και να δείξω ότι γίνεται καλύτερο»...
Μπορεί στην κούρσα των 100μ. στο παγκόσμιο πρωτάθλημα στίβου του Λονδίνου ο Γιουσέιν Μπολτ να κατέκτησε την τρίτη θέση και το χάλκινο μετάλλιο, ωστόσο...
η αυτοπεποίθησή του εξακολουθεί να βρίσκεται στην κορυφή.

Παρά την ήττα-σοκ από τον 35χρονο Τζάστιν Γκάτλιν στην «κούρσα της μιας ανάσας» ο Τζαμαϊκανός σπρίντερ δεν αμφισβήτησε ούτε μια στιγμή τον εαυτό του.

«Έχω αποδείξει στον κόσμο ότι είμαι ένας από τους πιο σπουδαίους αθλητές. Δεν πιστεύω ότι αυτό (σ.σ. η ήττα του για πρώτη φορά σε τελικό παγκοσμίου πρωταθλήματος στίβου) αλλάζει κάτι. Έχω κάνει αυτό που μου αναλογεί για να "ψηλώσω" το άθλημα και να δείξω ότι γίνεται καλύτερο. Είναι δύσκολο να είσαι λυπημένος με την ενέργεια που μου δίνει το πλήθος. Παρέμειναν στο γήπεδο και με αποθέωσαν» δήλωσε χαρακτηριστικά λίγο μετά τον χαμένο για τον ίδιο τελικό.



Ο Μπολτ έδειξε το μεγαλείο του και με τη στάση που κράτησε απέναντι στον μεγάλο νικητή, τον Αμερικανό Γκάτλιν, ο οποίος πάντως έσπευσε πρώτος να γονατίσει μπροστά σε έναν από τους κορυφαίους σπρίντερ στην ιστορία δευτερόλεπτα μετά τη νίκη του. Ο «άνθρωπος-αστραπή» ζήτησε να μην επικεντρώνονται στις δύο τιμωρίες κατά του Γκάτλιν για χρήση αναβολικών ή να τον αποδοκιμάζουν όπως συνέβη από την πλειονότητα των 56.000 θεατών που βρέθηκαν στο στάδιο το βράδυ του Σαββάτου για να δουν τον τελικό των 100μ. «Εγώ του έδωσα συγχαρητήρια και του είπα "καλή δουλειά". Έκανε το μερίδιο που του αναλογεί το προηγούμενο διάστημα. Σήμερα (σ.σ. το Σάββατο) ήταν ο καλύτερος» δήλωσε ο Μπολτ.

Όσον αφορά την απόδοσή του στον τελικό που τον έφερε στην τρίτη θέση πίσω και από τον δεύτερο της κούρσας, τον Αμερικανό Κόλεμαν, ο Τζαμαϊκανός σπρίντερ εξήγησε: Έβαλα λίγη πίεση στον εαυτό μου γιατί ήξερα ότι αν δεν ξεκινούσα καλά και αν δεν έμπαινα νωρίς στον αγώνα θα μπορούσα να αντιμετώπιζα πρόβλημα. Έμεινα πίσω λίγο περισσότερο από ό,τι έπρεπε. Όταν το είδα σκέφτηκα "πρέπει να προσπαθήσω να μπω πίσω στον αγώνα το συντομότερο δυνατόν" αλλά στο τέλος αποδείχθηκε ότι αυτό δεν ήταν αρκετό.



Από την πλευρά του ο νέος παγκόσμιος πρωταθλητής, που είχε βρεθεί στην ίδια θέση και το 2005, υποστήριξε ότι δεν τον επηρέασαν οι αποδοκιμασίες. «Έβγαλα αυτό τον παράγοντα από το μυαλό μου σε όλες τις κούρσες. Κράτησα ενέργεια στον ημιτελικό και πήγα στον τελικό για να κάνω αυτό που πρέπει» δήλωσε στους δημοσιογράφους ο Αμερικανός σπρίντερ. 

Δεν παρέλειψε, τέλος, να αναγνωρίσει και αυτός το μεγαλείο του Μπολτ αποκαλύπτοντας ότι ο Τζαμαϊκανός του είπε ότι «δεν αξίζεις αυτές τις αποδοκιμασίες». «Είναι ένας απίστευτος χαρακτήρας που πάντα κρατούσε ένα επίπεδο. Αποτέλεσε έμπνευση για μένα να τρέχω πιο γρήγορα και πιο δυνατά. Πάντα ήλπιζα να ήμουν ένας από τους κορυφαίους αντιπάλους» είπε ο Γκάτλιν.

Έδωσε, δε, ραντεβού στους Ολυμπιακούς Αγώνες του Τόκιο αν και θα είναι 38 ετών γιατί, όπως είπε, του το ζήτησε ο γιος του.








Δεν υπάρχουν σχόλια: