20.10.17

«Και 50% να πάρει η Ν.Δ. δεν φτάνει· χρειάζεται συναίνεση»...

Η Ν.Δ. επιδιώκει την αυτοδυναμία, ο Κώστας Μπακογιάννης όμως, περιφερειάρχης Στερεάς Ελλάδας, γιος της...
Ντόρας και ανιψιός του Κυριάκου Μητσοτάκη, πιστεύει και το λέει ευθέως στην «Εφ.Συν.» πως και 50% να πάρει στις εκλογές δεν φτάνει και θα πρέπει την επομένη να επιχειρήσει συναινέσεις.

Χαρακτηρίζει «φίλο του» τον Αδωνι Γεωργιάδη, στο πνεύμα «όλοι οι καλοί χωράνε», λέει πως δεν θα είναι υποψήφιος βουλευτής το 2019 και, τελικά, σε όσους τον βλέπουν ως πιθανό μελλοντικό πρωθυπουργό απαντά: «Μπορώ να φανταστώ τον εαυτό μου και εκτός πολιτικής. Την παραίτησή μου την έχω στο τσεπάκι μου». «Με τον πρωθυπουργό είπαμε κατ’ ιδίαν ό,τι είπαμε και δημοσίως, αλλά πιο χαλαρά» είπε.

• Κατά πόσο πιστεύετε ότι το όνομά σας συμβάλλει στην ευκολία με την οποία φαίνεται να κερδίζετε τις εκλογικές αναμετρήσεις στις οποίες έχετε ώς τώρα μετάσχει;

Το όνομα ό,τι δίνει παίρνει. Και ειδικά αυτές τις εποχές περισσότερο αφαιρεί παρά προσδίδει. Είναι λογικό να συναντάς μια δυσπιστία. Ο κόσμος έχει σιχαθεί τους επαγγελματίες πολιτικούς ή τους κληρονομικώ δικαίω άρχοντες. Αναρωτιέται εύλογα κάποιος «τι έχεις κατακτήσει και τι σου έχει χαριστεί». Ισως όμως αυτό τελικά να λειτουργεί και θετικά. Διότι αν πραγματικά σε νοιάζει, απαιτείται υπερπροσπάθεια για να διαλύσεις αυτές τις επιφυλάξεις και γίνεσαι ακόμη πιο χρήσιμος. Γι’ αυτόν τον λόγο, λοιπόν, επιλέγω συνειδητά να ζω «σαν να είμαι άλλος», για να παραφράσω τον ποιητή.

Αλλωστε, την ανάπλαση του Καρπενησίου, που βραβεύτηκε σε διεθνή διαγωνισμό, δεν την έκανε η Ντόρα, όπως και το φυσικό αέριο σε όλα τα αστικά κέντρα της Στερεάς Ελλάδας δεν το φέρνει ο Μητσοτάκης, ούτε το νέο νοσοκομείο της Χαλκίδας που ήταν κολλημένο για χρόνια. Τα σωστά δικά μου, τα λάθη δικά μου. Αφήστε που πρώτοι όλοι οι κεντροαριστεροί, με τους οποίους κατεβήκαμε μαζί στις εκλογές και συνεργαζόμαστε τόσο καλά στην καθημερινότητά μας, όταν θυμούνται την καταγωγή μου, κάνουν τον σταυρό τους! Ευτυχώς τη θυμούνται σπάνια!...


efsyn.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: