17.1.18

Ο Καρράς απαντά στον Λεβέντη...

...Γιατί δεν παραδίδει την έδρα του...

BINTEO

Τους λόγους για τους οποίους δεν παραδίδει την έδρα του στην Ένωση Κεντρώων εξήγησε ο Γιώργος Καρράς, μιλώντας στον...
ΣΚΑΪ. Σημειώνεται ότι ο Βασίλης Λεβέντης μιλώντας χθες στον Realfm και τον Μπάμπη Παπαπαναγιώτου κάλεσε τόσο τον κ. Καρρά όσο και την Θεοδώρα Μεγαλοοικονόμου, να παραδώσουν την έδρα τους, καθώς εξελέγησαν με λίστα.

«Είχα ακολουθήσει τα βήματα του φίλου μου του Βασίλη Λεβέντη, χρόνια. Ήμουν πάντα υποψήφιος, υποστήριζα όσο μπορούσα και είχαμε διαμορφώσει την άποψη ενός προοδευτικού κέντρου. Στις τελευταίες εκλογές μου ζητήθηκε να μπω σε εκλόγιμη θέση για να βοηθήσω, με όποιες δυνάμεις μπορούσα, στη συγκρότηση ενός κοινοβουλευτικού κόμματος.

Έκανα μια προσπάθεια 14 μηνών. Κάποια στιγμή αντέδρασα σε κάποια θέματα που προέκυψαν και αναγκάστηκα να εγκαταλείψω αυτή την προσπάθεια και να ανεξαρτητοποιήθηκα» δήλωσε ο κ. Καρράς, σημειώνοντας πως στην Ένωση Κεντρώων προέκυψαν οργανωτικά θέματα και ταυτόχρονα θέματα πολιτικής ταυτότητας.

Ερωτηθείς αν η έδρα είναι προσωπική ή ανήκει στο κόμμα, συνεπώς θα ήταν σωστό να την παραδώσει, είπε:

«Καταρχήν η άποψη αυτή ακούγεται λογική και δεν θα την απορρίψω. Στη συγκεκριμένη περίπτωση όμως θέλω να την διαφοροποιήσω σε δύο σημεία.

Το πρώτο σημείο είναι ότι όταν ήμουν υποψήφιος για μια ακόμη φορά με τον Βασίλη Λεβέντη τον Σεπτέμβριο του 2015, καλώς ή κακώς - μην το θεωρήσετε εγωιστικό, αλλά έχω μια μακρά πορεία επαγγελματική και κοινωνική- κινητοποίησα κοντά μου κάποιες φιλικές δυνάμεις σε όλη την Ελλάδα οι οποίες στο διάστημα εκείνο δεν θα πλησίαζαν την Ένωση Κεντρώων. Δηλαδή έφερα τον κόσμο μου».

«Όταν ετέθη το θέμα της ανεξαρτητοποίησής μου και μου ζητήθηκε να παραδώσω την έδρα μου είπα κάτι. Έχουμε μια προγραμματική διακήρυξη για εναλλαγή βουλευτών. Εγώ δεν έχω αντίρρηση αν το κάνουμε όλοι μαζί. Εγώ έχω μια δήλωση ότι είμαι διαθέσιμος να μεταβώ συγκεκριμένη μέρα και ώρα στο γραφείο του προέδρου της βουλής, να έρθουν και άλλοι συνάδελφοι από την Ένωση Κεντρώων και να παραδώσω την έδρα. Δεν προσήλθε κανείς, εγώ ήμουν εκεί…» πρόσθεσε με νόημα.

Δείτε το βίντεο του ΣΚΑΪ



enikos.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: