19.3.18

Διοικητική εξέταση για το περιστατικό με 14χρονο....

...Τι απαντά η ΤΡΑΙΝΟΣΕ...

Διοικητική εξέταση διενεργεί η ΤΡΑΙΝΟΣΕ για το περιστατικό με 14χρονο επιβάτη, τον οποίο ελεγκτής κομίστρου της εταιρείας στην Πάτρα, κατέβασε από συρμό του προαστιακού σιδηροδρόμου, καθώς...
...του έλειπαν 10 λεπτά για να αγοράσει εισιτήριο.

Σύμφωνα με όσα κατήγγειλε η μητέρα, ο 14χρονος μαθητής επιβιβάστηκε στον προαστιακό, με κατεύθυνση το Ρίο. Όταν ανέβηκε στο τρένο, ο μαθητής διαπίστωσε ότι του έλειπαν 10 λεπτά του ευρώ για να αγοράσει εισιτήριο (αντί για 1 ευρώ, διέθετε 90 λεπτά).

Μόλις ο ελεγκτής κομίστρου της ΤΡΑΙΝΟΣΕ εντόπισε τον μαθητή να μετακινείται χωρίς εισιτήριο, σύμφωνα πάντα με όσα κατήγγειλε η μητέρα του, του ζήτησε να κατέβει στην επόμενη στάση, με τον νεαρό να αναγκάζεται να κατέβει στην Αγυιά, περιοχή την οποία δεν γνώριζε, με αποτέλεσμα να πανικοβληθεί. Η μητέρα δηλώνει αποφασισμένη να κινηθεί νομικά για έκθεση ανηλίκου σε κίνδυνο.

ΤΡΑΙΝΟΣΕ - Δεν εκδίδονται εισιτήρια μέσα στο τρένο

Για πλήθος ανακριβειών, αλλά και στοχοποίηση εργαζομένων, σχετικά με όσα έχουν δημοσιευθεί από εχθές για το περιστατικό με τον 14χρονο μαθητή στον Προαστιακό Πάτρας, κάνει λόγο σε ανακοίνωσή της η Πανελλήνια Ένωση Προσωπικού ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Μάλιστα, όπως επισημαίνεται στην ανακοίνωση, «είναι αδύνατον να έχει συμβεί τέτοιο γεγονός», δεδομένου ότι η έκδοση εισιτηρίων επάνω στο τρένο έχει πάψει να υφίσταται εδώ και τουλάχιστον ενάμιση μήνα. Εντωμεταξύ, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ διεξάγει ΕΔΕ προκειμένου να διαπιστωθεί τι συνέβη με τον νεαρό μαθητή.

Η ανακοίνωση των εργαζομένων της ΤΡΑΙΝΟΣΕ απαντά συγκεκριμένα σε δημοσιεύματα που ανέφεραν ότι υπάλληλος της Κίνησης που εκτελούσε την υπηρεσία του διαπίστωσε κατά τον έλεγχο εισιτηρίων ότι νεαρός μαθητής δεν είχε εισιτήριο και τον κατέβασε από το τρένο επειδή του έλειπαν 0,10 ευρώ για να εκδώσει εισιτήριο. «Ενημερώνουμε ότι η έκδοση εισιτηρίων επάνω στο τρένο έχει πάψει να υφίσταται εδώ και ενάμιση μήνα τουλάχιστον (21/2/2018)».

«Ποτέ και κανένας συνάδελφος ελεγκτής – Προϊστάμενος Αμαξοστοιχίας δεν κατέβασε κανέναν επιβάτη από το τρένο για δέκα λεπτά του ευρώ, πόσο μάλλον ένα ανήλικο παιδί, ακόμα κι όταν εκδίδονταν εισιτήρια στο τρένο» συνεχίζει η ανακοίνωση, τονίζοντας ότι η ΠΕΠ ΤΡΑΙΝΟΣΕ είναι σε θέση να διευκρινίσει ανά πάσα στιγμή «πλήθος ανακριβειών» που αναπαράχθηκαν στα σχετικά με το περιστατικό δημοσιεύματα.

«Καλούμε αυτούς που τόσο αβίαστα αναπαράγουν ανύπαρκτα γεγονότα, επηρεάζοντας την κοινή γνώμη αρνητικά και στοχοποιώντας εργαζομένους, να είναι στο μέλλον πιο προσεκτικοί». Η ανακοίνωση καταλήγει ως εξής:

«Κλείνοντας θέλουμε να διαβεβαιώσουμε όλο το επιβατικό κοινό πως το προσωπικό της Κίνησης μαζί με όλους τους εργαζομένους της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, εργάζεται με υψηλό αίσθημα κοινωνικής αλληλεγγύης και εργασιακής υπευθυνότητας, παραδίδοντας μαθήματα ήθους προς όλες τις κατευθύνσεις, παραμένοντας σταθερά δίπλα στην ελληνική κοινωνία διαχρονικά».

Πηγή: tovima.gr


Δεν υπάρχουν σχόλια: