14.3.18

''Δεν θέλω να μοιάσω στους ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ''...

''Ο Τσίπρας είναι αντίπαλος μου'', δήλωσε ο Σταύρος Θεοδωράκης...

Ο επικεφαλής του Ποταμιού, Σταύρος Θεοδωράκης, μίλησε στον...
realfm 97,8 και την εκπομπή των Βασίλη Λυριτζή και Δημήτρη Καμπουράκη.

«Χρειάζεται μια παύση, να δει τις ευθύνες της η πολιτεία, γιατί δεν μας αρκεί να δυσανασχετεί η κυβέρνηση με αυτό που συμβαίνει, είτε δεν έκανε αυτά που έπρεπε, είτε έκανε λάθος κινήσεις. Πρέπει να κάνει τις τολμηρές κινήσεις που πρέπει τις επόμενες ημέρες, να εφαρμοστούν οι κανόνες, να εφαρμοστούν οι νόμοι» τόνισε ο επικεφαλής του Ποταμιού.

«Δεν εφαρμόζεται ο νόμος στο τσιγάρο, πως να εφαρμοστεί ο νόμος στο ποδόσφαιρο» συμπλήρωσε.

«Εμείς τι θα κάνουμε, θα αρνηθούμε μια θεσμική επαφή του αρχηγού ενός μικρού κόμματος με τον Πρωθυπουργό επί συγκεκριμένου θέματος που λύνει έστω και λίγο μια αμηχανία που έχουμε στα εθνικά θέματα; Εγώ δεν μπορώ να το κάνω αυτό. Όλοι οι πολιτικοί παίζουν επικοινωνιακά παιχνίδια, βεβαίως ο κ. Τσίπρας ήθελε να χρησιμοποιήσει αυτή την πρόταση για να πει συνομιλώ και δεν είμαι κλειστός στις προτάσεις που έρχονται από τους άλλους. Αλλά κάθε φορά για να κάνω μια κίνηση, ένα βήμα μπροστά πρέπει να κοιτάω δίπλα μου πως θα το χαρακτηρίσει το υπόλοιπο πολιτικό σύστημα; Μετά θα είμαστε όλοι στην ακινησία» είπε αναφορικά με τη συνάντηση με τον Αλέξη Τσίπρα.

«Όταν κατηγορείς τους ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ για μια θεσμική αμετροέπεια και μια θεσμική εκτροπή σε μερικά ζητήματα, δεν αντιγράφεις και εσύ αυτή τη συμπεριφορά. Εγώ δεν θέλω να μοιάσω στους ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ. Δεν θέλω να επαναλάβω τα λάθη, που έγιναν στην περίοδο της αντιπολίτευσης τους, της άρνησης κάθε μορφής διαλόγου» ανέφερε.

«Ο Τσίπρας είναι αντίπαλος μου. Ήμουν ξεκάθαρος και στη συνέντευξή μου ότι δεν είμαι ρεζέρβα, ότι δεν μπαίνω στην κυβέρνηση, άρα δεν θα αποδείξω ότι δεν είμαι ελέφαντας. Εγώ έχω μια ξεκάθαρη πολιτική απέναντι στους ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ και απέναντι στον συντηρητισμό και το λαϊκισμό. Αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι σε πράγματα προς το καλό της χώρας και των πολλών, εγώ θα σφυρίζω αδιάφορα. Δεν γίνεται» είπε ο κ. Θεοδωράκης.

«Όταν υπάρχει κάτι με άμεσα αποτελέσματα στον κόσμο, τι θα λέω εγώ, ότι του κρατάω μούτρα, του κάνω πριτς και δεν του μιλάω;» συμπλήρωσε.

Κληθείς να σχολιάσει τις ελληνοτουρκικές σχέσεις δήλωσε «Είναι από τις σοβαρότερες κρίσεις. Ο Ερντογάν, που υπαγορεύει τη στάση της δικαιοσύνης, νομίζω θα κρατήσει σκληρή στάση απέναντι στους δύο Έλληνες, πράγμα που θα μας δυσκολέψει για τις επόμενες κινήσεις μας»...

ΠΗΓΗ: real.gr
 

Δεν υπάρχουν σχόλια: