31.5.18

Σοκ στη Ρεάλ, φεύγει ο Ζιντάν!...

Σοκ στη Ρεάλ! Τέλος ο Ζιντάν! Παρελθόν από την τεχνική ηγεσία της Ρεάλ Μαδρίτης αποτελεί ο Ζινεντίν Ζιντάν, όπως ανακοίνωσε ξαφνικά ο...
ίδιος σε έκτακτη συνέντευξη Τύπου!

Ο Γάλλος τεχνικός παραχωρεί εντός ολίγου έκτακτη συνέντευξη τύπου στο προπονητικό κέντρο της «βασίλισσας» και ρίχνει τη... βόμβα! Μετά από δυόμισι χρόνια στον πάγκο της ομάδας και μετά την κατάκτηση τριών συνεχόμενων Τσάμπιονς Λιγκ, φεύγει! 

Σήμερα το πρωί ο Ζιντάν είχε συνάντηση με τον πρόεδρο του συλλόγου, Φλορεντίνο Πέρεθ, και οι εξελίξεις ήταν ραγδαίες καθώς τον ενημέρωσε για την πρόθεσή του να παραιτηθεί... 

Ο «Ζιζού» ανέλαβε τους Μαδριλένους τον Ιανουάριο του 2016, αντικαθιστώντας τον Ράφα Μπενίτεθ, και σε αυτές τις 876 κατέκτησε τα πάντα! Έγραψε τη δική του ιστορία και έγινε ο δεύτερος προπονητής με τους περισσότερους τίτλους πίσω από τον Μιγκέλ Μουνιόθ. 

«Πήρα την απόφαση να μη συνεχίσω την επόμενη χρονιά. Νομίζω ότι είναι το καλύτερο και για εμένα και για τους παίκτες. Σκέφτομαι ότι αυτή η ομάδα πρέπει να συνεχίσει να νικά και χρειάζεται μια αλλαγή, κάτι νέο. Να αναλάβει ένας άλλος προπονητής με τις δικές του μεθόδους» είπε αρχικά ο Ζιντάν ανακοινώνοντας ο ίδιος την απόφαση που σόκαρε τον ποδοσφαιρικό κόσμο. 

«Δεν λέω αντίο, αλλά εις το επανιδείν. Θα είμαι πάντα κοντά σε αυτή την ομάδα, όλη τη ζωή μου. Η Ρεάλ μου έδωσε τα πάντα. Μπορεί σε κάποιους να μοιάζει παράλογο, αλλά είναι η κατάλληλη στιγμή για μια αλλαγή. Μετά από όσα κάναμε αυτά τα τρία χρόνια είναι η σωστή απόφαση. Καταλαβαίνω ότι ο κόσμος μπορεί να απορεί. Θέλω να τους ευχαριστήσω όλους, επειδή ήταν πάντα στο πλευρό μου και όταν ήμουν ποδοσφαιριστής, ακόμα και στα άσχημα. 

Και τι να πω για τους παίκτες μου μετά από όσα κάναμε μαζί. Τους ευχαριστώ πολύ, αλλά κι αυτοί τώρα πρέπει να έχουν την ευκαιρία για αλλαγή. Οι παίκτες γνωρίζουν την απόφασή μου. Τους έστειλα μήνυμα και μίλησα με τον Σέρχιο Ράμος» συμπλήρωσε ο Γάλλος.  

Ο Πέρεθ ήταν δίπλα του και δήλωσε ότι επρόκειτο για κάτι που ούτε ο ίδιος περίμενε. «Είναι μια δύσκολη ημέρα για τη Ρεάλ. Μετά την κατάκτηση του Τσάμπιονς Λιγκ, είναι κάτι που δεν περιμέναμε. Έμεινα άναυδος όταν ο Ζιζού μου ανακοίνωσε την απόφασή του. Θα ήθελα πολύ να τον μεταπείσω, αλλά ξέρουμε πως όταν λέει κάτι, μένει σταθερός σε αυτό. Αν χρειάζεται ένα διάλειμμα ή ξεκούραση, μπορεί να τα έχει» είπε ο διοικητικός ηγέτης των Μαδριλένων...

sdna.gr 

Δεν υπάρχουν σχόλια: