31.5.18

"Καταλήγαμε στο νοσοκομείο από το ξύλο"...

leros-new_main01
 " Κακοποιούσε σεξουαλικά τον αδελφό μου".
ΒΙΝΤΕΟ...

Για τα όσα έζησε στα χέρια των γονιών του στο σπίτι του στη Λέρο μίλησε ο μεγαλύτερος γιος της οικογένειας, αποκαλύπτοντας το...
μένος του πατέρα του.

«Το περισσότερο ξύλο το έτρωγα εγώ και ο αδερφός μου με την νοητική υστέρηση. Από την παιδική μου ηλικία θυμάμαι αυστηρότητα. Με χτυπούσε μπροστά στους φίλους μου και με τραβούσε για να πάω σπίτι. Τα τελευταία χρόνια σταμάτησε να με χτυπάει γιατί τον είχαν προειδοποιήσει άνθρωποι ότι θα τον πάνε στην αστυνομία…», είπε, μιλώντας στην εκπομπή της Τατιάνας Στεφανίδου στο Epsilon.

«Στο σπίτι κουμάντο έκανε μόνο πατέρας μου. Μπορείς να τον πεις νευρικό, απότομο, συνέχεια στον τσαμπουκά. Μας χτυπούσε. Μέχρι τα 23 με χτυπούσε. Μου είχε ανοίξει το κεφάλι με σίδερο….», ανέφερε μεταξύ άλλων.

Ο 27χρονος περιγράφει τη μητέρα του ως ένα πρόσωπο φοβισμένο και αποκαλύπτει πως πριν μερικά χρόνια είχε κάνει απόπειρα αυτοκτονίας

«Μια ζωή φοβισμένη και στενοχωρημένη. Μόνο έκλαιγε. Ό,τι και να έγινε με την μητέρα μου, αυτός την είχε βάλει. Η μητέρα μου δε φταίει. Μόνο για το ότι ήξερε και δε μιλούσε…», δηλώνει.

Παράλληλα, υποστηρίζει πως δεν γνώριζε τίποτα για τη σεξουαλική κακοποίηση και τα όσα περνούσαν τα αδέλφια του.

«Εμένα δεν μου είχαν πει τίποτα τα παιδιά. Έπεσα από τα ουράνια όταν το έμαθα την Κυριακή… Ο αδερφός μου είχε κάποιες χειρονομίες από τον πατέρα μου παλαιότερα. Δεν πήγε το μυαλό μου».

Ερωτηθείς για πότε ξεκίνησε ο πατέρας να κακοποιεί σεξουαλικά την αδερφή του, ο 27χρονος απάντησε ότι όπως έμαθε, αυτό συνέβαινε από τα 9 χρόνια της. «Δεν ήξερε πού να μιλήσει το παιδί. Ντρεπόταν», λέει.

iefimerida.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: