20.5.18

Κράτα τον φασίστα μέσα σου...

Έχω βρεθεί μέσα στο πλήθος που επιχειρεί να λιντσάρει έναν άνθρωπο. Με έχουν πάρει ξώφαλτσες από μπρατσωμένους φασίστες με μαύρα ρούχα. 

Έχω...
ζήσει συγκεντρωμένους να φωνάζουν «φάτε τον, τον π@#στη», για έναν άνθρωπο που δεν ήξεραν και ούτε καν έχουν καταλάβει ποιος ήταν. Έχω δει από κοντά πως μεταμορφώνονται «φιλήσυχες κυρίες» σε μαινάδες. Έχω νιώσει το ωστικό κύμα της μάζας που θέλει να σε κατασπαράξει και πώς μια προβοκατόρικη επίθεση, το πέταγμα ενός ποτηριού με καφέ σ’ έναν άνθρωπο μπορεί να βάλει φωτιά και να μετατρέψει τους συγκεντρωμένους σε ανεξέλεγκτο όχλο. 

Εκείνη η εγκαυματική εμπειρία στην Πλατεία Συντάγματος πριν από δυόμισι χρόνια, πάλι σε συγκέντρωση Ποντίων (προφανώς πρέπει να το προσέξουν ιδιαίτερα αυτό οι Ποντιακές ενώσεις) έκανε την οργή, την αποστροφή και τον προβληματισμό μου για τη χθεσινή (Σάββατο) επίθεση στον Γιάννη Μπουτάρη ακόμα πιο έντονη...

Για να διαβάσετε ολόκληρο το άρθρο του Παναγιώτη Κακολύρη, πατήστε εδώ

Δεν υπάρχουν σχόλια: