28.7.18

«Δεν μπορεί να γίνει εκκένωση σε 15'»...

Τη δική του εκτίμηση σε ό,τι αφορά στη μη εκκένωση του Ματιού και το αν ήταν τελικά δυνατό να πραγματοποιηθεί ώστε να μη θρηνήσουμε τόσα θύματα, έδωσε ο...
δήμαρχος Ραφήνας-Πικερμίου, μιλώντας στην εκπομπή «Καλημέρα» με τον Γιώργο Αυτιά.

Όπως ισχυρίστηκε ο κ. Βαγγέλης Μπουρνούς «εγώ ρώτησα την υπηρεσία μου, το επιχειρησιακό μου κέντρο και μου είπαν ότι δεν έλαβαν καμία εντολή εκκένωσης. 

Δεν ήμουν εκεί, όμως ήταν επιχειρησιακοί παράγοντες, δηλαδή υπάλληλοι του δήμου και εθελοντές πιστοποιημένοι, που τους προσέλαβα εγώ σύννομα. 

Αν πήραν ή δεν πήραν θα το δούμε τελικά στην πορεία, αφού έχει ξεκινήσει προανάκριση. Εγώ λέω, όμως, ότι οι υπάλληλοί μου μού λένε την αλήθεια. Γιατί όπως με ενημέρωσαν για την εκκένωση του ορφανοτροφείου Λύρειου, θα με ενημέρωναν και για οποιαδήποτε άλλη», τόνισε αρχικά ο κ. Μπουρνούς ερωτηθείς αν του μεταφέρθηκε εντολή εκκένωσης των οικισμών.

Και συνέχισε ο δήμαρχος: «Από τη στιγμή που γύρισε ο άνεμος, από το Λύρειο επάνω, η φωτιά έκανε να φτάσει μέχρι τη θάλασσα μεταξύ 12 και 15 λεπτών. Είτε λοιπόν δόθηκε είτε όχι εντολή, δεν μπορεί να γίνει εκκένωση σε 12 ή 15 λεπτά. Οι κατασκηνώσεις που λέτε ότι εκκενώθηκαν ήταν εκεί που ο στρατός σταμάτησε τη φωτιά. Εκκενώθηκαν μεν, αλλά στην ουσία ποτέ δεν κινδύνεψαν άμεσα...

Δεν υπάρχουν σχόλια: