31.7.18

Ο Παπαπαναγιώτου ομολογεί...

...ότι η Αννίτα Π. είναι η σύζυγός του...

Ο Μπάμπης Παπαπαναγιώτου αναγκάστηκε να παραδεχθεί δημόσια ότι η συντάκτρια της οργισμένης επιστολής προς τον...
Αλέξη Τσίπρα με τίτλο: «Άκου να σου πω Αλέξη, τώρα που έθαψα τους νεκρούς μου», είναι η σύζυγός του.

Η «Αννίτα Π.» που υπογράφει την επιστολή, η οποία δημοσιεύτηκε στην ιστοσελίδα «The President», τη γενική διεύθυνση της οποίας έχει ο πρώην συνεργάτης του Αντώνη Σαμαρά, Γιώργος Μουρούτης, εκμεταλλεύεται πολιτικά την πύρινη τραγωδία με τον χειρότερο τρόπο, γεγονός που σχολιάστηκε εκτενώς στα κοινωνικά δίκτυα.

Όπως ο σύμβουλος του Κυριάκου Μητσοτάκη λέει, η σύζυγός του είναι ανεξάρτητη, χωρίς ωστόσο να μας πει αν είναι και ηθική.

Η απάντηση του Παπαπαναγιώτου:

«Κύριε Πολάκη, οι γυναίκες του «Ρήγα» έλεγαν: «Δεν είμαι του πατρός μου, δεν είμαι του αντρός μου, είμαι ο εαυτός μου». Προφανώς το αγνοείτε.

Αδυνατείτε να αντιμετωπίσετε το περιεχόμενο του κειμένου αυτοτελώς κ δίχως σεξισμό και γι αυτό καταφεύγετε σε φτηνό αντιπερισπασμό».

Προηγουμένως, ο Παύλος Πολάκης είχε κάνει την παρακάτω ανάρτηση:

«ΕΧΟΥΝ ΞΕΦΥΓΕΙ ΕΝΤΕΛΩΣ ΤΑ ΥΠΟΓΕΙΑ ΤΟΥ ΜΟΣΧΑΤΟΥ;

Κύριε Παπαναγιώτου ισχύει ότι η «συγγενής θυμάτων της τραγωδίας » που έγραψε οργισμένη και εμετική επιστολή εναντίον του Πρωθυπουργού είναι Η ΣΥΖΥΓΟΣ ΣΑΣ;;;;;;;;;;

Αν ισχύει ,ο κύριος Μητσοτάκης του οποίου είστε σύμβουλος, το ξέρει; Η είναι πρωτοβουλία σας;»...



altsantiri.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: