15.7.18

Ντίρλα...

Ρε αυτός ο Γιούνκερ. Πόδι δεν μπόρεσε να πατήσει στο έδαφος. Τι ήπιες άντρα μου; Τι κατέβασες; Ότι ο...
Γιούνκερ είναι γνωστός μπεκροκανάτας είναι κάτι που το ξέρουν όλοι. Αλλά τούτο το χάλι, να τον πιάνουν από πίσω, να τους φεύγει στην κατηφόρα, να μην μπορεί να ανέβει ένα σκαλί, τέτοια ξεφτίλα νομίζω δεν έχει ξαναυπάρξει. Ντίρλα, λιάρδα, στουπί, ζάντα, χάλια, κομμάτια, χώμα, κόκκαλο.

Τώρα γιατί ήπιε κυρία μου, ο ίδιος λέει ότι δεν άντεχε τις μ@λ@κίες που έλεγε ο πλανητάρχης, αλλά γενικά όταν πίνεις δικαιολογίες υπάρχουν. Εγώ θυμάμαι στη γειτονιά παλιά, ένας πολύ γέρος που έπινε το έκανε, λέει, απ’ όταν πάτησε ο άνθρωπος στο φεγγάρι γιατί κάτι τον άγχωσε. Άλλος πίνει γιατί χώρισε, άλλος πίνει γιατί τα έφτιαξε κι άλλος πίνει γιατί του ήρθε ο ΕΝΦΙΑ. Αυτός ο τελευταίος είμαι εγώ...

Από την στήλη «ο Ανάγωγος της Κυριακής» - altsantiri.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: