11.7.18

Δεν έχω την κοινωνία μαζί μου...

Το μαρτύριο που ζούσε ο 15χρονος μαθητής από την Αργυρούπολη όλο αυτό το διάστημα αποτυπώνουν οι σημειώσεις στο ημερολόγιο που διατηρούσε.

Όπως...
μετέδωσε το δελτίο ειδήσεων του ΑΝΤ1, ο νεαρός μαθητής πριν βάλει τέλος στη ζωή του, περιέγραφε τα όσα περνούσε χαρακτηρίζοντας της ζωή του «κόλαση».

Μεταξύ άλλων ο 15χρονος φέρεται να έγραφε «Πατέρα, μητέρα, αδερφέ μου, σας αγαπώ».

Σύμφωνα πάντα με τις ίδιες πληροφορίες, ο μαθητής είχε γράψει στο σημειωματάριό του: «Έχω μαζί μου τον πατέρα μου, την μητέρα μου και τον αδερφό μου, δεν έχω όλους τους άλλους, δεν έχω την κοινωνία».

Υπενθυμίζεται ότι ο 15χρονος έβαλε τέλος στη ζωή του την περασμένη Κυριακή τα ξημερώματα έπειτα από bullying που δεχόταν από συμμαθητές του, τα ονόματα των οποίων αναφέρει στο προσωπικό του ημερολόγιο....

Δεν υπάρχουν σχόλια: