4.8.18

«Έτσι πέθαναν οι 26 άνθρωποι»...

Η μαρτυρία της γυναίκας που επέζησε από το οικόπεδο του θανάτου στο Μάτι...

Σοκ προκαλεί η μαρτυρία της πεθεράς του ιδιοκτήτη του μοιραίου οικοπέδου, όπου βρήκαν φρικτό θάνατο από την πυρκαγιά στο Μάτι 26 άτομα, καθώς παγιδεύτηκαν μέσα στο οικόπεδο.

«Ανοίξαμε όλες τις πόρτες και άρχισαν να έρχονται τρέχοντας πολλοί άνθρωποι. Οι...
πρώτοι τα κατάφεραν, αλλά οι επόμενοι παγιδεύτηκαν» λέει η κυρία Άλκηστη Ραφτοπούλου. «Οι άνθρωποι που πέθαναν άργησαν. Όταν έφυγα εγώ από το οικόπεδο, οι φλόγες βρίσκονταν 3 μέτρα πίσω μου».

Η κυρία Ραφτοπούλου, που ζει στην περιοχή από μικρή, εκτός από τις σκάλες που οδηγούν στην παραλία, υπήρχε και ένας δεύτερος δρόμος διαφυγής που ακολούθησε. «Πήγα από εκεί γιατί είμαι γριά γυναίκα και σκέφτηκα ότι από τις σκάλες θα σκοτωθώ. Μέσα στη θάλασσα έπρεπε να βουτάς το κεφάλι σου στο νερό για να μην πάρουν φωτιά τα μαλλιά σου».

Για τους μοιραίους 26 είπε «δεν καταλάβαμε ότι εγκλωβίστηκαν» ενώ συμπλήρωσε: «τους άκουσα ότι έρχονταν από πίσω μου. Εγώ έτρεχα».

Στη συνέχεια αποκάλυψε ότι βρέθηκαν άνθρωποι καμμένοι μέσα στο σπίτι, άνθρωποι που κρύφτηκαν εκεί σε μία απέλπιδα προσπάθεια να γλιτώσουν από την ανεξέλεγκτη πυρκαγιά.

newpost.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: