24.8.18

Καμία… κυβερνητική κρούση στον Αντώναρο...

Τέλος στα σενάρια που θέλουν να έχει δεχθεί πρόταση για μια θέση στο νέο κυβερνητικό σχήμα έβαλε ο Ευάγγελος Αντώναρος με...
τοποθέτησή του στο facebook.

Ο πρώην υπουργός της Νέας Δημοκρατίας, ο οποίος υπενθυμίσουμε διαγράφηκε από το κόμμα της αξιωματικής αντιπολίτευσης με αφορμή τις αναρτήσεις του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης κατά του Αδωνι Γεωργιάδη, έβαλε και κατά όλων αυτών που διαρρέουν το όνομά τους πριν από κάθε ανασχηματισμό προκειμένου να πάρουν μία θέση στο υπουργικό συμβούλιο.

Αναλυτικά, το post του:

«Ευχαριστώ όσους ανησυχούν κι ενδιαφέρονται για την πολιτική μου…αποκατάσταση κυκλοφορώντας μάλιστα διάφορα ευφάνταστα σενάρια — κι όχι πάντα με αγαθές προθέσεις.

Θα τους συνιστούσα όμως να κάνουν ο,τι έκαναν τέσσερις ευσυνείδητοι δημοσιογράφοι τις τελευταίες ώρες. Πριν γράψουν οτιδήποτε δηλαδή να σηκώσουν το τηλέφωνο και να με ρωτήσουν. Οπότε θα μάθαιναν ότι σε σχέση με τον δήθεν επικείμενο κυβερνητικό ανασχηματισμό δεν μου έχει γίνει καμμία νύξη, καμμία κρούση, καμμία πρόταση. Άρα η συζήτηση είναι χωρίς αντικείμενο. Εγώ άλλωστε δεν είμαι από εκείνους που — κατά παγία παράδοση πριν απο κάθε ανασχηματισμό — “κυκλοφορούν” μόνοι τους το ονοματάκι τους μήπως και τους σκεφθεί ο εκάστοτε πρωθυπουργός και τους τηλεφωνήσει.

Και το κυριότερο: Εγώ είμαι μια χαρά με τον εαυτό μου. Ξέρω τι κάνω και, κυρίως, γιατί το κάνω».



altsantiri.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: