25.9.18

Η εξομολόγηση του πυροσβέστη που έχασε την οικογένειά του στο Μάτι...


Είναι η πρώτη φορά που ανοίγει την ψυχή του και μιλά για όσα βίωσε και για όσα έχει νιώσει από εκείνη την αποφράδα μέρα. Στις 23 Ιουλίου έχασε τη γυναίκα του και το μόλις έξι μηνών μωρό του, στη φονική φωτιά στο Μάτι της Αττικής. Ο...
ίδιος, όντας, πυροσβέστης, κλήθηκε να δώσει τη μάχη με τις φλόγες στην Ανατολική Αττική, όταν ενημερώθηκε ότι η φωτιά είχε μπει στον οικισμό.

«Έχω πολλά συναισθήματα αλλά δεν έχω νιώσει ακόμα θυμό. Δεν ξέρω με ποιον πρέπει να θυμώσω. Κάθε μέρα περνάω από όλα τα συναισθήματα εκτός από θυμό. Μέχρι τώρα», δήλωσε στο αυστραλιανό δίκτυο ABCnews, ο πυροσβέστης Ανδρέας Δημητρίου, μιλώντας για πρώτη φορά δημοσίως, μετά την τραγωδία που βρήκε.

Όπως ανφέρει το αποκαλυπτικό ρεπορτάζ του αυστραλιανού δικτύου, ο Αντρέας Δημητρίου προσπάθησε να επικοινωνήσει με τη σύζυγό του, αλλά δεν τα κατάφερε. Όταν έφτασε στην περιοχή, αντίκρισε τα πάντα γύρω από το σπίτι του να έχουν παραδοθεί στις φλόγες.

Όταν η σύζυγός του Μαργαρίτα απάντησε το τηλέφωνο, τον ενημέρωσε ότι είχε κατεβεί με το παιδί τους στην παραλία. Ο Ανδρέας Δημητρίου, πέρασε μέσα από τις φλόγες για να μεταβεί στην παραλία. Εκεί βρήκε τη σύζυγό του αναίσθητη με το έξι μηνών μωρό τους στο πλάι της. Ο θάνατος του μωρού διαπιστώθηκε στο νοσοκομείο. Η Μαργαρίτα, δεν ξύπνησε ποτέ από το κώμα και έφυγε από τη ζωή 12 ημέρες αργότερα. Ήταν ο τραγικός επίλογος μίας από τις 99 ιστορίες των ανθρώπων που χάθηκαν εκείνο το απόγευμα του Ιουλίου στην Ανατολική Αττική.

gynaika01

«Είναι κάτι που δεν μπορείς να υπομείνεις εύκολα», τονίζει ο Ανδρέας στο ABCnews και προσθέτει: «Κάτι που εύχεσαι να μην περάσει κανένας, ούτε καν ο εχθρός σου». «Αισθάνομαι πολλά, αλλά όχι θυμό, με την έννοια ότι δεν ξέρω με ποιον να οργιστώ. Να είμαι θυμωμένος με τον Θεό; Να είμαι θυμωμένος με τους ανθρώπους; Να είμαι θυμωμένος με τον εαυτό μου; Να είμαι θυμωμένος γενικότερα;», τονίζει με όση δύναμη ψυχής διαθέτει ο πατέρας και σύζυγος που έχασε τα πάντα μέσα σε λίγες ώρες.

mwro02



protothema.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: