12.10.18

Φτου μου, ήμουν καταπληκτικός...

«Φτου σου αγόρι μου» πρέπει να είπε ο Άδωνις Γεωργιάδης στον εαυτό του όταν ολοκλήρωσε την παρουσία του στο...
κεντρικό δελτίο ειδήσεων του Kontra.

Η αλήθεια είναι ότι ο αντιπρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας αισθάνεται σαν δεύτερο σπίτι του τα τηλεοπτικά ΜΜΕ -κάποιος κακοπροαίρετος θα τον έλεγε και μαϊντανό- και συνήθως δίνει τον καλύτερό του εαυτό.

Αυτή τη φορά όμως το παράκανε, αφού η εμφάνισή του -σύμφωνα με τον ίδιο πάντα- πρέπει να άγγιξε την τελειότητα. Και για αυτό ζητάει από τους οπαδούς του να το επιβεβαιώσουν.



«Έχω την εντύπωση ότι ήταν η καλύτερη τηλεοπτική μου εμφάνιση των τελευταίων μηνών αλλά θα ήθελα και την γνώμη σας. Καμία φορά αλλιώς τα ζούμε εμείς αλλιώς τα βλέπετε εσείς» έγραψε με ταπεινότητα ο Άδωνις Γεωργιάδης.

altsantiri.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: