5.11.18

Θα βγουν μαχαίρια...


Όλοι το ψιθύριζαν, ενώ από χθες είναι επίσημο: η εκπρόσωπος Τύπου της ΝΔ, Μαρία Σπυράκη, θα είναι υποψήφια βουλευτής στην Α’ Θεσσαλονίκης, όπως η ίδια δημοσιοποίησε μέσω της εφημερίδας «Έθνος». 
«Έχω ήδη...
εκφράσει το ενδιαφέρον μου στον πρόεδρο της ΝΔ να πολιτευτώ στις εθνικές εκλογές στην Α ‘ περιφέρεια Θεσσαλονίκης» επισήμανε χαρακτηριστικά η Σπυράκη, για να προσθέσει: «Η θητεία μου στην Ευρωβουλή ολοκληρώνεται το Μάιο του 2019 και όλα αυτά τα χρόνια φροντίζω κάθε μήνα να κάνω απολογισμό της δουλειάς μου μέσω Διαδικτύου. 
Ο κύκλος αυτός κλείνει με πολύτιμη ευρωπαϊκή πολιτική εμπειρία και γνώση. Πλέον θέλω να δουλέψω για τη Θεσσαλονίκη , για την πόλη από την οποία προέρχομαι , που μεγάλωσα και ζει η οικογένεια μου, πάντα υπό την προϋπόθεση ότι θα μου δώσουν σταυρό οι πολίτες, όπως και στις Ευρωεκλογές του 2014». 
Πλέον, λοιπόν, τώρα που η υποψηφιότητα της Μαρίας Σπυράκη είναι σχεδόν επίσημη, ο Neo θα προχωρήσει σε μία πρόβλεψη: το επόμενο διάστημα, τα εσωκομματικά μαχαιρώματα στη Θεσσαλονίκη μεταξύ των «γαλάζιων» θα πάρουν μορφή… χιονοστιβάδας, καθώς η «νύμφη του Θερμαϊκού» είναι ένα σκληρό «κάστρο» της ΝΔ, που δεν υποδέχεται με ωραίο τρόπο τους… νέους. 
Ειδικά όταν βρίσκονται απέναντι οι «καραμανλικοί»…

matrix24.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: