14.11.18

«Δεν αντέχω άλλο την ηλιθιότητα»...

«Έκρηξη» Αλβέρτη για τα «ρεπορτάζ» που τον εμφάνισαν υποψήφιο δήμαρχο Αθήνας: «Πως και από ποιον βγήκαν αυτές οι πληροφορίες, χωρίς να με...
έχει ενοχλήσει κανείς; Δεν συμμετέχω σε αυτό το παιχνίδι!»

Μετά την διάψευση κάθε σεναρίου που τον ήθελε να «κατεβαίνει» στις επόμενες εκλογές του Δήμου Αθηναίων με τον ΣΥΡΙΖΑ, ο Φραγκίσκος Αλβέρτης... ξέσπασε για τα δημοσιεύματα του πολιτικού Τύπου που τον έβαλαν στο «κεντρικό κάδρο» της υπόθεσης.

«Δεν μπορώ να καταλάβω πως διαρρέονται οι ηλιθιότητες. Δεν έχω την παραμικρή ιδέα. Δεν με έχει ενοχλήσει κανείς. Τι είναι αυτά; Εγώ τι να πω; Ξαφνικά βλέπω την φωτογραφία μου και παρουσιάζομαι ως δήμαρχος. Είναι αστεία αυτά τα πράγματα. Ούτε ασχολήθηκα ποτέ, ούτε θα ασχοληθώ. Πέρσι ήταν ο Διαμαντίδης, φέτος είναι ο Αλβέρτης. Τι είναι αυτά; Τι θα γίνει;», ανέφερε αρχικά στο ΣΠΟΡ ΦΜ και στην εκπομπή των Βασίλη Βέργη και Βάιου Τσούτσικα ο «Φράγκι», ο οποίος πρόσθεσε στη συνέχεια:

«Δεν με έχει πάρει κανείς τηλέφωνο, δεν με έχει ενημερώσει κανένας. Τι είναι αυτά τα πράγματα; Δεν μπορώ να καταλάβω. Δεν ξέρω πως βγήκε αυτό το πράγμα. Είναι απίστευτο αυτό που συμβαίνει. Δεν είμαι διατεθειμένος να λάβω μέρος σε αυτό το παιχνίδι. Δεν ξέρω από που βγαίνει. Τι δουλειά έχω με το ΣΥΡΙΖΑ και γενικά με τα κόμματα; Δεν υπάρχει ούτε καν κάποια προσέγγιση»...

sdna.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: