23.11.18

«Δεν ήθελα να μεγαλώσουν τα παιδιά μου σε ίδρυμα»...

«Ντρέπομαι απέναντι στους συναδέλφους μου» λέει η καθαρίστρια μέσα από τη φυλακή...

Μέσα από τις φυλακές της Θήβας, η καθαρίστρια παρακολουθεί με ντροπή, δέος και απέραντη ευγνωμοσύνη το...
κύμα συμπαράστασης που εκφράζεται στο πρόσωπό της.

«Ντρέπομαι. Ντρέπομαι πολύ απέναντι στους συναδέλφους μου που εργαζόμουν τόσα χρόνια μαζί τους και τώρα ξέρουν, όπως και όλοι , ότι δεν είχα το απολυτήριο του Δημοτικού», είπε η 53χρονη καθαρίστρια η οποία βρίσκεται στις φυλακές της Θήβας από τις 6 Νοεμβρίου, σύμφωνα με την εφημερίδα ''ΤΑΧΥΔΡΟΜΟΣ''.

«Δεν θα μπορούσα ποτέ να διανοηθώ ότι θα φύγουν τα παιδιά μου από κοντά μου. Ότι θα μεγάλωναν τα αγγελούδια μου σε ένα ίδρυμα, όπως εγώ. Έτρεμε η ψυχή μου να μην μπορώ να τα ταϊσω και να μου φύγουν... », πρόσθεσε...

Ταχυδρόμος

Δεν υπάρχουν σχόλια: