15.11.18

Συνελήφθη μάρτυρας της υπόθεσης δολοφονίας του Μ. Παπαγεωργίου...














Τη σύλληψη μάρτυρα, του οποίου είχε διαταχθεί η βίαιη προσαγωγή, προκειμένου να καταθέσει στην υπόθεση της απαγωγής και δολοφονίας του Μάριου Παπαγεωργίου διέταξε το Μεικτό Ορκωτό Εφετείο της Αθήνας.

Σύμφωνα με την εισαγγελέα, ο...
μάρτυρας απέκρυψε σημαντικά στοιχεία σχετικά με τη μεταφορά της σορού του Μάριου Παπαγεωργίου, που ακόμη δεν έχει εντοπιστεί, ενώ υπέπεσε σε αντιφάσεις.

«Ο μάρτυρας υπέπεσε σε ψευδή γεγονότα και απέκρυψε την αλήθεια. Έπεσε σε αντιφάσεις και ψέματα, δεν θυμόταν συμβάντα καίριας σημασίας για την υπόθεση, θυμόταν όμως με λεπτομέρειες όσα συμβάντα δεν είχαν σχέση με αυτήν», είπε η εισαγγελέας.

«Δεν είναι πειστικές οι απαντήσεις σας. Μέχρι το μεσημέρι θα έχετε πει την αλήθεια. Δεν θα φύγετε από εδώ αν δεν πείτε την αλήθεια. Έφτασε η μέρα. Μη φοβάστε».

Κατόπιν αυτών αποφασίστηκε η σύλληψη του μάρτυρα, ενώ η μητέρα του Μάριου Παπαγεωργίου με δάκρυα στα μάτια δήλωσε:

«Είμαι χαρούμενη. Ευχαριστώ πολύ το δικαστήριο, σίγουρα θα βγάλουν άκρη και θα βρω τα κόκαλα του παιδιού μου», είπε η κ. Βαρβάρα Θεοδωράκη, η οποία στη δήλωσή της παρακάλεσε τον μάρτυρα να πει την αλήθεια.

«Είναι πατέρας, τον παρακαλώ να πει την αλήθεια, να μας αποκαλύψει πού έκαψε και έθαψε το παιδί μου. Έχει δύο παιδιά, ας τα σκεφτεί. Θέλω να μου πει πού το έχει πετάξει και με τα χέρια μου να σκάψω και να πάρω τα κοκαλάκια του παιδιού μου».

efsyn.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: