18.1.19

Κοίτα να δεις πως γίνονται τα νεύρα σου… κρόσσια...



Πώς να μη γίνουν τα νεύρα μου κρόσσια όταν παρατηρώντας το ΤΟΠ-10 των προγραμμάτων με τις παραγωγές που προσέλκυσαν τις μεγαλύτερες τηλεθεάσεις χθες (17/1) βλέπω ότι έχει πιάσει θέση ακόμα και το «Power of love». Το... τηλεσκουπίδι του ΣΚΑΪ κατάφερε να...
πιάσει έστω και την τελευταία θέση κάτι που μεταφράζεται σε 638.000 τηλεθεατές κατά μέσον όρο. Και μάλιστα είναι και η μοναδική παραγωγή του καναλιού του Φαλήρου που καταφέρνει να βρει θέση στο ΤΟΠ-10 της Nielsen. Κι αυτό είναι κάτι που πρέπει να λάβουν πολύ σοβαρά υπόψη τους τα στελέχη του ΣΚΑΪ για το πώς… μπολιάζουν το τηλεοπτικό κοινό.

Με αυτά τα δείγματα βέβαια υπάρχουν αρκετοί που υποστηρίζουν ότι το τηλεοπτικό κοινό θέλει τέτοιες παραγωγές διαφορετικά δεν θα τις έβλεπε. Μόνο που τα πράγματα δεν είναι ακριβώς έτσι. Όταν επιμένεις με ορισμένες παραγωγές που στοχεύουν στο «χαμηλό υπογάστριο» του τηλεθεατή είναι αναμενόμενο να αποσπάς σχετικά μεγάλο κομμάτι τηλεθέασης αλλά δημιουργείς και συγκεκριμένες τηλεοπτικές συνήθειες. Και ό,τι... σπέρνεις, θερίζεις. Διότι αυτό θα έχει προσεχώς... αποτελέσματα αντίθετα από αυτά που επιδιώκουν τα στελέχη του καναλιού. Χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δεν έχουμε ευθύνες κι εμείς ως τηλεθεατές για τις επιλογές μας...

Προφανώς στη μικρή μας οθόνη χωρούν… όλα. Μόνο που από τις επιλογές που κάνουν τα στελέχη ενός καναλιού εξαρτάται και το προφίλ που διαμορφώνουν. Και συχνά τα πρόσκαιρα… κέρδη γίνονται εύκολα ζημίες. Παραδείγματα υπάρχουν πολλά ακόμα και πρόσφατα. Κι όταν γίνει η ζημιά είναι σχετικά δύσκολο να επανέλθεις…

Το θετικό βέβαια είναι ότι τις υπόλοιπες θέσεις στο ΤΟΠ-10 της Nielsen καταλαμβάνουν έξι σειρές (ακόμα και σε επανάληψη), ένα τηλεπαιχνίδι και δύο κεντρικά δελτία ειδήσεων (του ALPHA, 800.000 και του ANT-1, 701.000)...

Σωτήρης Μανιάτης

.e-tetradio.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: