23.1.19

Ομάδα ακροδεξιών επιτέθηκε στο σπίτι βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ...

Για την επίθεση και τον βανδαλισμό της κατοικίας του το απόγευμα της Τρίτης στην Κατερίνη, από ομάδα ακροδεξιών, μίλησε ο...
βουλευτής Πιερίας του ΣΥΡΙΖΑ, Αστέριος Καστόρης.

«Δεν νομίζω ότι ήρθαν να τρομοκρατήσουν, να εκβιάσουν να φοβερίσουν εμένα. Αυτό που τελικά γίνεται είναι η ολοκλήρωση ενός σχεδίου που στόχο έχει το χτύπημα της ίδιας της Δημοκρατίας, όχι των βουλευτών», τόνισε (Πρακτορείο 104,9 FM) ο κ. Καστόρης και εκτίμησε πως «θέλουν να ακροδεξιοποιήσουν τη πολιτική ατζέντα και είναι ένα σχέδιο, το οποίο θα εφαρμοστεί αν δεν παρθούν κάποια μέτρα, αν οι δημοκρατικοί πολίτες δεν βγούμε και δεν υπερασπιστούμε τη Δημοκρατία».

Οπως ανέφερε χαρακτηριστικά, «χθες στην Κατερίνη το απόγευμα, υπήρχε ένα συλλαλητήριο για τη Μακεδονία και μετά το τέλος της πορείας στους δρόμους της Κατερίνης, ένα μέρος τη πορείας, περί τους 100 συμπολίτες μου γνωστοί -στον κόσμο της Κατερίνης εννοώ - ακροδεξιά, εθνικιστικά (στοιχεία), Χρυσαυγίτες, ξεκόπηκαν από την πορεία και πήγαν έξω από το σπίτι μου, όπου με ρόπαλα, ξύλα πέταξαν αυγά, πέτρες, έβριζαν χυδαία, βανδάλισαν τη γύρω περιοχή».

Ο ίδιος δεν ήταν στο σπίτι, όπως είπε, λόγω των κοινοβουλευτικών του υποχρεώσεων, όμως, πρόσθεσε, στην κατοικία του είναι «δύο γέροντες, τα πεθερικά μου 80 και 85 χρονών κατάκοιτοι» που, σύμφωνα με τον κ. Καστόρη, «κατατρομοκρατήθηκαν όπως και όλη η γειτονιά».

Ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ τόνισε ότι «ο φασισμός φουντώνει και όσο αυτή η ρητορική του διχασμού των πολιτών, η υποκρισία και τα ψεύδη, όσο αυτή η πολιτική που χαϊδεύει τον εθνικισμό, το ρατσισμό και το μίσος θα εξελίσσεται νομίζω ότι θα ταΐζει στο τέλος ένα “τέρας”, αυτό το “τέρας” του φασισμού που ξυπνάει παγκόσμια σήμερα, ένα τέρας που μπορεί να μας καταπιεί όλους».

Και πρόσθεσε: «Είμαι πολύ υπερήφανος που η δική μου ψήφος θα προστεθεί στην κάλπη της λύσης του προβλήματος του Μακεδονικού, το ότι η Ελλάδα θα γίνει παράγοντας ειρήνης, σταθερότητας, ανάπτυξης στην περιοχή μας, είμαι υπερήφανος που θα συμβάλλω στην αλληλεγγύη και την ειρηνική συνύπαρξη των λαών στην περιοχή μας. Δεν θα αλλάξουν εμένα με τέτοιες ενέργειες, άλλο πράγμα επιδιώκουν. Εγώ με συνείδηση πολύ καθαρή πηγαινω σήμερα στη Βουλή να ξεκινήσουμε τη συζήτηση για τη Συμφωνία των Πρεσπών. Είναι η καλύτερη δυνατή συμφωνία που θα μπορούσαμε να πετύχουμε» υπογράμμισε...

efsyn.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: