3.2.19

Μεγαλοοικονόμου: Κρατάω με ηχητικό τον Λεβέντη...


 ...και θα πάω στον εισαγγελέα. Θα τον ξεμπροστιάσω.
Τα βρόντηξε κι έφυγε από την εκπομπή του Αυτιά (ΦΩΤΟ & BINTEO)...
"Απασφάλισε" η Μεγαλοοικονόμου. 
"Εγω θα παραιτηθώ, αλλά τον Λεβέντη θα τον ξεμπροστιάσω", είπε κι αποκάλυψε, πως, "κρατάω με ηχητικό τον Λεβέντη και θα πάω στον εισαγγελέα".
"Ξεκαθάρισα πως...
θα παραδώσω την έδρα μου, αλλά θα βγει ο κ. Λεβέντης να πει, πως, μου έλεγε να μην την παραδώσω, γιατί πίσω μου ηταν ο κ. Καλλιάνος", ανεφερε και ζήτησε από τον πρόεδρο της Ενωσης Κεντρώων να βγει στα τηλέφωνα. 

"Εγω ουτε λεφτά πήρα, ούτε πουλήθηκα, ούτε είμαι το "151". Εγω είμαι ένα χρόνο στον ΣΥΡΙΖΑ", ανεφερε σε άλλο σημείο της συνέντευξης και πρόσθεσε, πως, "δεν πρόκειται να πάρω κανένα υπουργείο". 

Ο καυγάς με τον Οικονόμου




Ο "διάλογος":

Οικ- Μην χτυπάτε το χέρι σας εδώ πέρα. 
Μεγαλο- Σιγα κ. Οικονόμου. Εσεις κάνετε -πολιτικά- κύκλους.
Οικ- Εισαι γραφική και γελοία. Μαζέψτε την εδω πέρα...
Μεγαλο- Κυριε Οικονόμου με το Επικρατείας βγήκατε, τώρα που θα πάτε με το σταυρουλάκι  να δούμε....

Ο καυγάς συνεχίστηκε, με τον Αυτιά να ζητάει διάλειμμα, αλλά η Μεγαλοοικονόμου τα "βρόντηξε": Σηκώθηκε από την καρέκλα, είπε "εγω φεύγω", πέταξε τα μικρόφωνα και την κοπάνησε από το πλατό...


Δεν υπάρχουν σχόλια: