14.2.19

Καμμένος: Μου την είχαν στημένη…

Με τις ευλογίες Τσίπρα, το plan B για τα Σκόπια…

Μεθοδεύσεις «ώστε να αφαιρεθεί ο λόγος από τους ΑΝΕΛ» κατήγγειλε ο πρόεδρος των ΑΝΕΛ Πάνος Καμμένος, μιλώντας στην...
εκπομπή Ρουά Ματ στον ΣΚΑΪ, με την Νίκη Λυμπεράκη και καλεσμένους τους Τάκη Χατζή και Βασίλη Χιώτη. 

«Συγκυβέρνησα με τον ΣΥΡΙΖΑ και τον Αλ. Τσίπρα ,σε μία πορεία που ήταν ενδιαφέρουσα. Είχαμε δύσκολη σχέση μεταξύ δύο κομμάτων που είχαν διαφορετικές ιδεολογικές καταβολές. Ο κύριος στόχος επετεύχθη: Η σταθερότητα επικράτησε στη χώρα, και στα υπουργεία που ανέλαβαν οι ΑΝΕΛ, πέτυχαν», είπε ο κ. Καμμένος και συνέχισε:

«Έγινε μεθόδευση για να χάσουν οι ΑΝΕΛ τη φωνή τους στη Βουλή. Δημοσιογράφος από κυβερνητικό μέσο, μου είπε ότι μου την είχαν στημένη. Δεν με ήθελαν εκείνοι που από τη στιγμή που πήγα στις ΗΠΑ θέλησαν να δημιουργήσουν την λεγόμενη αριστερή παρένθεση. Ο κ. Βούτσης συμμετείχε σε μια μεθόδευση. Μου πήραν βουλευτές σε αντάλλαγμα υπουργεία. Η σύγκρουση με τον κ. Τσίπρα ήταν αληθινή. Δεν περίμενα από τον κ. Τσίπρα να μου πάρει βουλευτές».

Ο κ. Καμμένος ανέφερε ότι ενημέρωσε τον κ. Τσίπρα για το Plan B έναντι του Σκοπιανού που συζήτησε στις ΗΠΑ και τόνισε μετά είδε δημοσιεύματα για αποστασίες στα ΜΜΕ. «Αν μπορείς να πετύχεις να υπάρξει συμφωνία στρατιωτική με τα Σκόπια, προχώρα την, μου είπε ο κ. Τσίπρας», ανέφερε χαρακτηριστικά...

Δεν υπάρχουν σχόλια: