18.3.19

«Θα είμαι δήμαρχος της Αθήνας»...

...δήλωσε ο Βουλγαράκης στο «Ακραίως»...

Σίγουρος ότι θα είναι ο επόμενος δήμαρχος της Αθήνας εμφανίστηκε ο Γιώργος Βουλγαράκης στην εκπομπή «Ακραίως» με τον Τάκη Χατζή και τον Δημήτρη Οικονόμου στον...
ΣΚΑΪ, ενώ σημείωσε ότι δεν έφυγε ποτέ από τη ΝΔ και ότι θα την στηρίξει στις ευρωεκλογές.

«Θα είμαι στο β’ γύρο, θα είμαι δήμαρχος της Αθήνας» ήταν η αποστομωτική απάντηση του υποψηφίου Δημάρχουν κ. Γιώργου Βουλγαράκη, στην ερώτηση ποιον θα στηρίξει στο β’ γύρο των δημοτικών εκλογών, ενώ αναφερόμενος στη φιλία του με τον Ντόρα Μπακογιάννη είπε: «Έτερον εκάτερον. Πάντα ήθελα να ασχοληθώ με το δήμο Αθηναίων. Δεν ρώτησα κανένα, το σκέφτηκα μόνος μου και το αποφάσισα. Δεν ζήτησα στήριξη από κανέναν. Δεν είμαι απέναντι σε κανέναν. Παρουσιάζομαι μπροστά από τους Αθηναίους και ζητώ την ψήφο τους. Αν θελήσει ο κ. Κουτσούμπας να με στηρίξει, θα είναι ευπρόσδεκτος» είπε με μια δόση χιούμορ.  

Ερωτώμενος αν τον καλέσει ο κ. Μητσοτάκης να αποσύρει την υποψηφιότητά του, απέφυγε να απαντήσει ευθέως. «Δεν αμφισβητεί κανένας ότι είμαι ΝΔ. Είμαι περήφανος για την ιστορία μου στη ΝΔ. Εγώ δεν έφυγα ποτέ από τη ΝΔ. Ήμουν, είμαι και θα είμαι στη ΝΔ, είναι και θέμα συνείδησης. Καμία δήλωσή μου δεν είναι εις βάρος της ΝΔ, ούτε υπέρ άλλου κόμματος. Ο χάρτης θα χρωματιστεί στις ευρωεκλογές μπλε και θα βοηθήσουμε όλοι για αυτό».

Ο κ. Βουλγαράκης υποστήριξε ότι θα μπορούσε να είναι υποψήφιος στην κεντρική πολιτική σκηνή, ωστόσο επέλεξε την τοπική αυτοδιοίκηση: «Θα μπορούσα να είχα εκλεγεί βουλευτής με προτάσεις που μου είχαν γίνει από τον Π. Καμμένο έως τον Καρατζαφέρη. Εγώ ποτέ δεν έφυγα από τη ΝΔ. Το είχα εκφράσει και παλαιότερα σε προέδρους της ΝΔ, ότι θέλω να ασχοληθώ με το δήμο. Η ΝΔ δεν έχει δώσει χρίσματα στους δήμους. Ο καθένας μπορεί να συνεισφέρει στην πόλη της Αθήνας».

Μάλιστα ισχυρίστηκε ότι μπορεί να δώσει λύσεις στα προβλήματα της πρωτεύουσας. «Η Αθήνα έχει προβλήματα και τα κόμματα αποφεύγουν να μπουν σε συζήτηση επί της ουσίας. Έχουν ενοχοποιηθεί έννοιες, από τις οποίες εξαρτάται η καθημερινότητά μας. Όπως π.χ. ασφάλεια. Το μεταναστευτικό - προσφυγικό, η συζήτηση δεν μπορεί να πηγαίνει γύρω γύρω… Η Αθήνα δεν μπορεί να είναι αποθήκη ψυχών. Αρνούμαι ότι είναι υπόθεση της Χρυσής Αυγής. Ως υπουργός Δημοσίας Τάξης που διετέλεσα, ξέρω τι πρέπει να γίνει και πως θα γίνει να λυθούν τα θέματα ασφάλειας. Για όλα υπάρχουν λύσεις, θέληση να υπάρχει. Δεν υπήρξα ποτέ ακροδεξιός και δεν με νοιάζει και να τσαλακωθώ»...

newpost.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: