19.3.19

«Δεν έχει τελειώσει κάτι, το συζητάμε»...

“Η τροπολογία αφορά τους εν ενεργεία βουλευτές που πιθανώς να βρεθούμε στο ευρωψηφοδέλτιο” είπε μεταξύ άλλων ο ανεξάρτητος βουλευτής, Σπύρος Δανέλλης, μιλώντας στον...
Realfm 97,8 και τους Δημήτρη Καμπουράκη και Στεφανία Κασίμη.

“Δεν ξέρω τίποτα απόλυτα, εξάλλου είναι υπόθεση του Πρωθυπουργού. Δεν έχει τελειώσει κάτι είναι μία υπόθεση διότι η δική μου η υποψηφιότητα συμβολίζει και μία πολιτική κίνηση, ένα άνοιγμα στον ευρύτερο χώρο αυτόν της σοσιαλδημοκρατίας. Με αυτή την έννοια επειδή αυτόν τον συμβολισμό και αυτό το πολιτικό μήνυμα έχει μία πιθανή δική μου υποψηφιότητα για αυτό το συζητάμε”, δήλωσε ο ανεξάρτητος βουλευτής. 

Ερωτηθείς εάν θα ήθελε να είναι υποψήφιος στο ευρωψηφοδέλτιο ο κ. Δανέλλης απάντησε: “Δεν έχω σταματήσει να ασχολούμαι με την Ευρώπη. Η σχέση μου με την ομάδα των σοσιαλιστών και δημοκρατών είναι σταθερή όλα αυτά τα χρόνια και βεβαίως πάντα έλεγα ότι ό,τι συμβαίνει στην Ευρώπη μας αφορά κατεξοχήν μιας και είμαστε κομμάτι της και μιας και η πλειοψηφία των ζητημάτων που αφορούν την καθημερινότητα του Έλληνα πολίτη, όπως και του κάθε Ευρωπαίου πολίτη, στην ευρωπαϊκή πραγματικότητα λαμβάνονται”.

“Προφανώς έχει δυσαρεστήσει συντρόφους μου στο Ποτάμι, οι οποίοι είχαν κάνει από νωρίς άλλη επιλογή στρατηγικής συνεργασίας με τη ΝΔ, είτε μετά τις εκλογές, είτε πριν από τις εκλογές. Προφανώς εκείνους τους δυσαρέστησα και δεν ήταν και για μένα κάτι το απλό ή κάτι το ευχάριστο. Από εκεί και πέρα, ο ευρύτερος κόσμος του χώρου στον οποίο πάντα πολιτικά πορεύτηκα είναι μαζί μου εξαιρετικά ευχαριστημένος, γιατί έχω μία συνέπεια στη δική μου την πορεία και στη δική μου την πολιτική αντίληψη. Οπότε στην κρίσιμη στιγμή δεν θα μπορούσα να συμπεριφερθώ διαφορετικά. Διότι εάν δεν υπήρχε η κυβέρνηση, και κάποια στιγμή η μοίρα έφερε να κρίνεται από τη δική μου ψήφο, δεν θα μπορούσε να έρθει δέκα μέρες μετά, όπως και συνέβη, η Συμφωνία των Πρεσπών προς ψήφιση. Όλα θα άλλαζαν”, ανέφερε μεταξύ άλλων ο κ. Δανέλλης και πρόσθεσε:

“Το μακεδονικό και η επίλυσή του έχει να κάνει όχι μονάχα με ένα σοβαρότατο εθνικό θέμα που μας ταλαιπώρησε επί 30 χρόνια, είναι και ένα ταυτοτικό θέμα για πολιτικά κόμματα και για τους πολιτικούς για μία σειρά επιμέρους ζητημάτων. Σας θυμίζω ότι η αρχική στάση του ΚΙΝΑΛ, στο πολιτικό συμβούλιο που τότε υπήρχε, οι πέντε ήταν υπέρ της Συμφωνίας των Πρεσπών και μόνο η κ. Γεννηματά ήταν αντίθετη και εκείνη επέβαλε την άποψή της. Άρα, εκεί είναι μία άλλη υπόθεση, έχει να κάνει με άλλες σκοπιμότητες και με άλλου είδους προσεγγίσεις, δεν είναι το ίδιο ζήτημα. Ελπίζω ότι αυτό το οποίο φαίνεται ότι ήταν ώριμη στιγμή να γίνει, δηλαδή μία προσπάθεια συνεννόησης και σύγκλισης των προοδευτικών ευρωπαϊστικών δυνάμεων να ολοκληρωθεί. Δεν είναι μία απλή ιστορία πρέπει όμως να γίνει”...

enikos.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: