15.4.19

«Είναι σαν την 11η Σεπτεμβρίου του Παρισιού!»...






















Μαρτυρίες-σοκ.
Το πρωτοσέλιδο της "Liberation"...
Οι πρώτες μαρτυρίες, για την μεγάλη καταστροφή. "Ανθρωποι ούρλιαζαν και δεν μπορούσαν να...
αναπνεύσουν" είπε Αμερικανός τουρίστας στην γαλλική τηλεόραση. "Βλέπαμε την φωτιά να εξαπλώνεται με διαμονισμένη ταχύτητα".



Εκατοντάδες τα tweets:

"Η οροφή της Παναγίας των Παρισίων μόλις κατέρρευσε. Φρίκη! Καλό κουράγιο Παρίσι!"

"Η ψυχή της Γαλλίας καίγεται. Μια φωτιά κάνει στάχτη 800 χρόνια ιστορίας. Απίστευτα γελοίο".

"Δεν μπορώ να περιγράψω την θλίψη μου. Η Γαλλία έγινε φτωχότερη, η Ευρώπη έγινε φτωχότερη, όλος ο κόσμος έγινε φτωχότερος. Χάσαμε ένα αριστουργηματικό μνημείο".

"Δεν αντέχω να βλέπω τις εικόνες με τη Notre Dame να καίγεται".

"Η καρδιά μου ραγίζει. Ένα μνημείο τόσο σημαντικό για την Γαλλία και τον χριστιανισμό καταστρέφεται"

"Οι πιο χαρούμενες αναμνήσεις μου. Να επισκέπτομαι την NotreDame με την μητέρα μου που δεν ζει πια".

"Θεέ μου. Η Παναγία των Παρισίων καταστρέφεται μπροστά στα μάτια μου. Είναι ασύλληπτο".

"Η εικόνα αυτή θα καρφωθεί για πάντα στο μυαλό μου. Είναι τραγικό".

"Δεν μπορώ να συνειδητοποιήσω αυτό που βλέπω. Σοκαρισμένος!"

"Θεέ μου. Είναι σαν την 11η Σεπτεμβρίου του Παρισιού".

"Δεν νομίζω ότι είναι σύμπτωση. Το εμβληματικό μνημείο της Παναγιας των Παρισίων καταστρέφεται λίγο πριν το Πάσχα".

"Δεν είναι τυχαίο γεγονός. Δεν μπορεί να είναι ατύχημα".














7 centuries of history going down in flames infront of our eyes #NotreDame pic.twitter.com/oosq9083Hy
— Miash (@ManiAsh) April 15, 2019








Second tower catching on fire #notredamedeparis #notredame pic.twitter.com/ScP7c5SRku
— Andrei Popoviciu (@AndreiPopoviciu) April 15, 2019





Δεν υπάρχουν σχόλια: