30.4.19

Αποκάλυψη: Φυλακισμένη στην ΕΡΤ...



...ήταν η Βίκυ Φλέσσα (ή έτσι θέλει να μας πείσει)...

Η γνωστή δημοσιογράφος και υποψήφια ευρωβουλευτής πλέον με τη ΝΔ, Βίκυ Φλέσσα. Πριν από λίγες ημέρες δούλευε στην ΕΡΤ, τώρα που σταμάτησε για να κατέβει στην πολιτική, τη...
βρίζει! Μόνο θαυμασμός για τη Βίκυ Φλέσσα που προφανώς έκανε εκπομπές παρά τη θέλησή της...

«Η κυβέρνηση έχει καταντήσει την ΕΡΤ τηλεοπτική "Πράβντα" του ΣΥΡΙΖΑ. Ντρέπομαι να συναντώ τηλεθεατές και να μου λένε "δεν βλέπω πια ΕΡΤ, δεν αντέχω!". Αυτοί που λυμαίνονται τώρα τη δημόσια τηλεόραση σύντομα θα φύγουν και θα αναπνεύσουν οι δημιουργικές δυνάμεις της ΕΡΤ, οι άξιοι άνθρωποί της, υπομονή…» λέει σε συνέντευξή της στο Πρώτο Θέμα.

Γιατί δεν τα έλεγε αυτά μέχρι πριν δύο-τρεις εβδομάδες η κ. Φλέσσα και τα θυμήθηκε τώρα; Τι δουλειά είχε αυτή, ένας αξιοπρεπής και ανεξάρτητος δημοσιογράφος, να πληρώνεται από την «Πράβντα» του ΣΥΡΙΖΑ;

Το ακόμα πιο κωμικοτραγικό της υπόθεσης είναι που η κ. Φλέσσα θύμωσε που δεν την άφηναν να συνεχίσει τις εκπομπές και στην προεκλογική περίοδο. «Ζήτησα απλώς να ασκήσω το δικαίωμα των δύο εμφανίσεών μου ως υποψήφια στην ΕΡΤ2 όπου προβάλλεται η εκπομπή μου. Αντί δηλαδή να σχολιάσω πολιτικά ως υποψήφια ευρωβουλευτής με τη Ν.Δ. να προβληθούν δύο από τις 10 εκπομπές μου "Στα Ακρα" που έχω ήδη έτοιμες. Αρνήθηκαν. Αναμενόμενο…» λέει.

Μία θεατράλε αποχώρηση έκανε ο Κώστας Αρβανίτης επειδή έτσι τα έφερε ο χρόνος και άργησε η ανακοίνωση του ΣΥΡΙΖΑ κι έπεσαν να τον φάνε. Κι εδώ η άλλη ήθελε να κρατήσει τις εκπομπές. Και πού, στην «τηλεοπτική "Πράβντα" του ΣΥΡΙΖΑ». Λέτε να ήθελε να χτυπήσει το σύστημα εκ των έσω;

e-tetradio.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: