21.4.19

"Το ΠΑΣΟΚ πρέπει να συμμετέχει στην Προοδευτική Συμμαχία"...


Τσοβόλας: Κωνσταντίνος Καραμανλής και Ανδρέας Παπανδρέου, ηταν οι τελευταίοι των Μοϊκανών...
Ενδιαφέρουσα συνέντευξη του πρώην υπουργού Οικονομικών επί κυβέρνησης Ανδρεα Παπανδρέου, Δημήτρη Τσοβόλα, στον Τάκη Χατζή και τον Δημήτρη Καμπουράκη ("Ακραία Φαινόμενα"). 
"Δεν θα με ξαναδείτε στην κεντρική πολιτική ζωή. Σε αυτή την φάση, δεν έχω αποφασίσει κάτι", παραδέχθηκε ο κ. Τζοβόλας και αποκάλυψε, πως, "ο ΣΥΡΙΖΑ με προσέγγισε να συμμετάσχω στην Προοδευτική Συμμαχία, αλλά...
αρνήθηκα". "Κάνουν προσπάθεια προσέγγισης ανθρώπων που βρίσκονται στον προοδευτικό χώρο. Εγώ επειδή δεν έχω αποφασίσει να εμπλακώ πάλι με την ενεργό πολιτική είπα όχι", πρόσθεσε. 

Τόνισε, πως, ο ΣΥΡΙΖΑ είναι αυτή τη στιγμή η κυρίαρχη πολιτική δύναμη στην Ελλάδα. "Είναι κυρίαρχη δύναμη στον ‘αντι-νεοφιλελεύθερο’ χώρο», όπως είπε χαρακτηριστικά και αναφερόμενος στον Αλ. Τσίπρα ανεφερε, πως, "αποδείχθηκε πως έχει πολιτικές ικανότητες και πολιτικό λόγο. Έχει βελτιωθεί πάρα πολύ σημαντικά".

Οσον αφορά το ΠΑΣΟΚ, δηλωσε: «Εγώ λέω πως το ΠΑΣΟΚ θα έπρεπε να συμμετέχει – καθαρά πλέον – σε αυτή τη διαδικασία της αντι-φιλελεύθερης παράταξης, αλλά με ίσους όρους βέβαια. Δεν το συζητώ».  "Γιατί μόνο έτσι αντιμετωπίζονται οι φιλελεύθερες πολιτικές λιτότητας σε Ελλάδα και Ευρώπη", πρόσθεσε με νόημα. 

 Για τo "Tσοβόλα δώσ'τα όλα" του Ανδρέα Παπανδρέου: Εμένα, οπου και να πήγαινα, ο κόσμος με αγαπούσε και έζησε ο Παπανδρέου λίγες μέρες πριν την περιοδεία που είχε κάνει στην Κοζάνη, όπου όταν με είδε ο κόσμος με σήκωσε στα χέρια και διέκοψε την ομιλία του Παπανδρέου. Βλέποντας αυτό τότε στην σκανδαλολογία, έρχεται η ομιλία στο Περιστέρι, εγώ ήμουν στην βουλή. Υπήρχαν φωτογράφοι και πριν που πωλούσαν εκατοντάδες φωτογραφίες δικές μου, όπου πηγαινα για ομιλίες ανά την Ελλάδα. Και είχαν πουλήσει πολλές φωτογραφίες δικές μου και του Παπανδρέου και ο κόσμος φώναζε Τζοβόλας.
Και ο Παπανδρέου, βλέποντας όλα αυτά,   είπε "Tσοβόλα δώσ'τα όλα" στο μπαλκόνι. 

Για την σύγκριση μεταξύ Ανδρέα Παπανδρέου και Αλέξη Τσίπρα: Δεν υπάρχει καμία σχέση και καμία σύγκριση του Ανδρέα Παπανδρέου με τον Αλέξη Τσίπρα. Από τότε που έφυγε ο Κωνσταντίνος Καραμανλής και ο Ανδρέας Παπανδρέου, δυστυχώς, οι ηγεσίες στην Ελλάδα, δεν έχουν καμία σχέση μ' αυτούς. Ηταν οι τελευταίοι των Μοϊκανών που είχαν και γενικότερη εικόνα για τα πράγματα τα ευρωπαϊκα και τα ελληνικά (όπως τα ελληνοτουρκικά θέματα). Δεν ασχολούνταν ούτε με δεφτέρια, ούτε με λογαριασμούς κ.λπ. ...



Δεν υπάρχουν σχόλια: