30.4.19

«Δεν έχω σωστό DNA ρε γαμώτο...




...αν και Μεσσήνιος»...

Δημήτρης Καννελόπουλος


Άκουσα τον δήμαρχο της Καλαμάτας (και υποψήφιο περιφερειάρχη Πελοποννήσου, μην τον ξεχάσουμε) Παναγιώτη Νίκα να λέει για το DNA των Μεσσήνιων και ντράπηκα: εμένα, θέλω να...
σας αποκαλύψω, δεν μου αρέσει ο σαϊτοπόλεμος.

Και όχι μόνο δεν μου αρέσει αλλά το θεωρώ και βάρβαρο έθιμο. Και αυτό και τα δυναμιτάκια και τις κροτίδες και τους πυροβολισμούς και όλα. Τι σόι Μεσσήνιος είσαι συ ρε φίλε θα μου πει ο κ.Νίκας αλλά δεν νομίζω πως θα το κάνει γιατί έρχονται εκλογές τώρα και χρειάζεται τις ψήφους μας. Από DNA πάντως δεν πρέπει να νιώθω και τόσο περήφανος. Ρε μάνα είμαι σίγουρα δικός σου;

Ήταν μία ατυχής δήλωση, εντάξει. Γενικώς βέβαια όταν μιλάμε για DNA το πράγμα βρωμάει. Και για αίμα ελληνικό ας πούμε. Παραπέμπει αλλού.

Μετά ο κ. Νίκας το έκανε ακόμα χειρότερο βάζοντας και λίγη... χούντα στην υπόθεση. «Το έθιμο είναι συνδεδεμένο με την ιστορία της πόλης, ούτε η δικτατορία δεν μπόρεσε να το σταματήσει» ήταν η νέα του τραγική δήλωση στον ΣΚΑΪ. Και όλα αυτά όταν έχουμε έναν νεκρό που δεν έχει ταφεί ακόμα. Αλλά κι έναν δήμαρχο που αντί να σιωπήσει επιτέλους, να ρίξει το κεφάλι κάτω ζητώντας ταπεινά συγγνώμη, συνεχίζει να περιφέρεται από κανάλι σε κανάλι...

Στη συνέχεια ο υποψήφιος περιφερειάρχης το άλλαξε πλήρως. Ξέχασε και το DNA και τη δικτατορία και τόνισε πως ο σαϊτοπόλεμος δεν μπορεί να συνεχιστεί πλέον! «Υπάρχει ένας θεσμός που είναι ημιπαράνομος. Μετά το γεγονός αυτό δεν θεωρώ ότι η πόλη οργανωμένα θα μπορέσει να συνεχίσει αυτό το έθιμο» είπε, κάνοντας τα όλα γαργάρα και βγάζοντάς μας χαζούς.

Πού πήγε αλήθεια το περίφημο DNA των Μεσσήνιων; Και ποιος θα σταματήσει το έθιμο όταν δεν το σταμάτησε ούτε η χούντα; Τρικυμία εν κρανίω...

efsyn.gr



Δεν υπάρχουν σχόλια: