18.5.19

Οταν ο Αλέξης (Τσίπρας) συνάντησε τον Αλέξη (Γεωργούλη)...


Ο ηθοποιός και υποψήφιος με τον ΣΥΡΙΖΑ, Αλέξης Γεωργούλης, μιλάει για την πρώτη συνάντηση του με τον Αλέξη Τσίπρα. 
Οπως...
αναφέρει στο (Zappit):

Μόλις με είδε έγινε ο εξής διάλογος:
Τσιπρ- Κάτσε, βρε φίλε… Είσαι του 1974, είμαι του ’74. Ήσουν στο Μετσόβιο Πολυτεχνείο και ήμουν στο Μετσόβιο. Πού είσαι; Γιατί δεν σε ξέρω;

Γεωργ-Είναι μεγάλο το Μετσόβιο και χιλιάδες οι φοιτητές.
Τσιπρ-Τους ήξερα όλους, δεν γίνεται.
Γεωργ- Τέλος πάντων, του εξήγησα ότι εγώ αρχικά πέρασα στη Θεσσαλονίκη, ήμουν στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο για δύο χρόνια και ύστερα, ως πολύτεκνη που ήταν η οικογένειά μου και επειδή τα δύο αδέλφια μου ήταν στην Αθήνα, πήρα μεταγραφή στην Αθήνα. Άρα ήμουν εδώ το 1996 και γι’ αυτό ο Αλέξης Τσίπρας δεν με γνώρισε τότε».

Δεν υπάρχουν σχόλια: