19.6.19

Εγώ ο σεμνός και ταπεινός Κυριάκος...

Συνέντευξη στο SΤΑR. 
Tον τρέλανε στις δύσκολες ερωτήσεις η Μάρα...

Με πρόσωπο «κατακόκκινο» (όχι από τις ερωτήσεις της Μάρας αλλά από το έντονο μέικ απ) ο Κυριάκος Μητσοτάκης φιλοτέχνησε στο φιλικό STAR την αγιογραφία του: 

-ΕΓΩ ειμαι ένας σεμνός άνθρωπος.
-ΕΓΩ δεν είμαι αλαζόνας, δεν προεξοφλώ το αποτέλεσμα.
-ΕΓΩ θα προχωρήσω την ηλεκτρονική διακυβέρνηση (καλά, Γιώργο, εσύ έφυγες νωρίς).
-ΕΓΩ δεν θα απολύσω κανένα δημόσιο υπάλληλο.

Του φωνάζουν στις συγκεντρώσεις «Κυριάκο φτιάξε κράτος» και...
πολύ συγκινείται.

Η Μάρα τον άκουγε στωικά και τον διέκοπτε μόνο για να του υποβάλει αυθόρμητες ερωτήσεις του τύπου: «Πως θα πετύχετε την ανάπτυξη κύριε Μητσοτάκη;».

Η Βάσια Τριφύλλη σε μια ταινία με το Βέγγο, του έλεγε «Αφεντικούλι μ'».

Εδώ μάλλον χρειάζεται μια ελαφρά προσαρμογή: «Πρωθυπουργούλι μ'»...

Δεν υπάρχουν σχόλια: