24.6.19

Οι κερδισμένοι και οι χαμένοι της τηλεοπτικής σεζόν...

Τα κανάλια που «μάχονται» για την πρωτιά, εκείνα που απογοήτευσαν και οι νέοι «παίκτες», λίγο πριν «κατεβάσουν ρολά» για το...
καλοκαίρι.

ΕΡΤ1
Φουλ ενημέρωση από νωρίς το πρωί μέχρι αργά το βράδυ. Όμως, το πρώτο σε τηλεθέαση δημόσιο κανάλι είναι αρκετά πίσω στον ανταγωνισμό.

ΕΡΤ2
Αμιγώς ψυχαγωγική-πολιτιστική, με ενδιαφέροντα ντοκιμαντέρ, δημοφιλείς σειρές, ταινίες κ.ά. Παρόλα αυτά δεν δείχνει να «τραβάει» στο τηλεοπτικό κοινό.

ΕΡΤ3
Πιο γενικού περιεχομένου και επικεντρωμένη στην περιφέρεια. Σε μεγάλο ποσοστό όμως έχει χάσει την αίγλη, την πρωτοτυπία και την ελευθερία κινήσεων που είχε στο παρελθόν. Επίσης σε χαμηλά επίπεδα.

ΕΡΤ Sports
Το νεότερο εγχείρημα της δημόσιας τηλεόρασης -αντικατέστησε το ΕΡΤ HD- μόνο με αθλητικά. Χαμηλές οι «πτήσεις» της γενικά, όποτε όμως έχει ζωντανές μεταδόσεις ανεβάζει κατά πολύ το μέσο όρο της.

ALPHA
Το δεύτερο μισό της σεζόν του ανήκει, ήταν στην κορυφή στο μεγαλύτερό της διάστημα. Δυνατά του χαρτιά τα δελτία ειδήσεών του και οι σειρές του. Ήδη σε εξέλιξη πολλές αλλαγές στο εσωτερικό του, μετά από εκείνη που έγινε στο ιδιοκτησιακό του καθεστώς.

ANT1
Μέτριες επιδόσεις στο πρώτο μέρος της σεζόν, αρκετά καλές στο δεύτερο, με κάποιες πρωτιές. Αρκετά ανταγωνιστικός και στο ενημερωτικό και στο ψυχαγωγικό κομμάτι, με τα talent show και τις σειρές του.

ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ TV
Άλλαξε ριζικά και πλέον έχει γίνει αμιγώς ψυχαγωγικό, με πολλές ξένες σειρές και ταινίες, διπλασιάζοντας την τηλεθέασή του. Περιμένει να πάρει θεματική άδεια εθνικής εμβέλειας από το ΕΣΡ.

ONE
Εν αναμονή της 6ης πανελλαδικής άδειας, πιθανότατα στην αρχή της νέας σεζόν, για να κάνει τις «μεταγραφές» του και να δείξει την πραγματική του δυναμική.

OPEN
Επενδύθηκαν πολλά στο πρόγραμμα, τόσο στην ενημέρωση -το μισό Mega «μετακόμισε» εκεί- όσο και στην ψυχαγωγία, με σειρές και εκπομπές. Πολύ λίγα από αυτά όμως «έπιασαν τόπο» και ήδη την «πληρώνουν» τα μεγαλοστελέχη του...

ΣΚΑΪ
Ξεκίνησε δυνατά τη σεζόν με συνεχείς πρωτιές, στο δεύτερο μισό της όμως έπεσε λόγω (και) της μειωμένης τηλεθέασης των ριάλιτι του Ατζούν Ιλιτζαλί. Δυνατό του χαρτί η ενημέρωση, που τον βγάζει «ασπροπρόσωπο» όποτε υπάρχουν πολιτικές εξελίξεις.

STAR
Ούτε πολύ ψηλά, ούτε χαμηλά. Έχει ήδη μετατραπεί (ξανά) σε ψυχαγωγικό του κανάλι, ακολουθώντας την παλιά καλή συνταγή του. Τα ριάλιτι που έχει εξασφαλίσει (GNTM, Master Chef) το ανεβάζουν στις πρώτες θέσεις του Top 10.

MEGA
Η τελευταία σεζόν του άλλοτε «μεγάλου καναλιού», όπως το ξέραμε μέχρι τώρα. Τόσο οι εργαζόμενοι του καναλιού όσο και όλη η τηλεοπτική αγορά είναι εν αναμονή του πλειστηριασμού της πλούσιας ταινιοθήκης και του σήματός του...

e-tetradio.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: