18.7.19

«Μια απλή ανθρωποκτονία»...

Προκλητικός κι αμετανόητος ο Ρουπακιάς στη δίκη της Χρυσής Αυγής...

Αντιφασιστικό συλλαλητήριο έξω από το Εφετείο ενώ απολογείται ο Γ. Ρουπακιάς.

Αναφέρεται στη...
σκηνή του φόνου του Π. Φύσσα, μιλώντας για τυχαίο περιστατικό

-Εκείνη την ημέρα είχα πάει να μοιράσω τρικάκια στο Περιστέρι. Επιστρέφοντας στη Νίκαια είδα τη μοτοπορεία της Χ.Α και αποφάσισα να τους ακολουθήσω μέχρι τη καφετέρια «κοράλλι» όπου βρισκόταν ο Φύσσας με 20 περίπου άτομα και προκαλούσαν. Πήγα να παρκάρω και ο Φύσσας μαζί με 3-4 άτομα ερχόντουσαν καταπάνω μου.

Ασυναίσθητα άνοιξα το ντουλαπάκι του αυτοκινήτου και πήρα ένα πτυσσόμενο μαχαίρι.
Ήλθε ο Φύσσας καταπάνω μου και άρχισε να με γρονθοκοπεί. Τον χτύπησα στα πόδια εκείνος όμως διπλώθηκε και… μοιραία τον χτύπησα στο θώρακα.

Πρ: Ο ιατροδικαστής δεν αναφέρει ότι είχατε χτυπήματα.

Κατ: Δεν ήξερα ότι πρέπει να βάλω δικηγόρο.Δεν είχα συλληφθεί παρότι η αστυνομία ήλθε αμέσως δεν μου πέρασε χειροπέδες ούτε μου πήρε το κινητό. Εμένα με έπαιρναν στο τμήμα και ο Φύσσας ήταν ακόμη όρθιος.

Ο Ρουπακιάς είχε μάλιστα το θράσος να πει στην πρόεδρο του δικαστηρίου ότι «μια απλή ανθρωποκτονία την έκαναν ολόκληρη ιστορία»...

Πηγή: crimenet.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: