17.7.19

Οι «Μακεδονομάχοι» πάνε... Πρέσπες...

Βαρβιτσιώτης: «Τα πολιτικά ζητήματα που έχουμε μεταξύ μας έχουν επιλυθεί σε μεγάλο βαθμό με τη Συμφωνία των Πρεσπών»...

Η γραμμή της ΝΔ απέναντι στη Συμφωνία των Πρεσπών έχει πλέον ολοφάνερα αλλάξει (ξανά), αποδεικνύοντας ότι οι «μακεδονομαχίες» ήταν χρήσιμες μέχρι τις εκλογές και πλέον είναι ώρα οι μάσκες να πέσουν.

Έτσι, μετά την...
παραδοχή του υπουργού Άμυνας Νίκου Παναγιωτόπουλου ότι αν η Συμφωνία των Πρεσπών «εφαρμοστεί με απαρέγκλιτη τήρηση όλων των ουσιωδών όρων της, τότε νομίζω ότι θα μπορούμε να πάμε σε ένα καλύτερο μέλλον», ήρθε η σειρά του αναπληρωτή υπουργού Εξωτερικών Μιλτιάδη Βαρβιτσιώτη να κάνει τη δική του κωλοτούμπα στο συνέδριο του Economist.

Σε όχι και άπταιστα αγγλικά, ο κ. Βαρβιτσιώτης δήλωσε: «I may say one thing because there is great suspicion. Τhe two people are working together for years now. There is a great flow of tourism, and there is a great flow of exchange and products and also in investments. So the political issues that we have among us that have been dealt in great part in the Prespa agreement, leave us room for more and more to do in the economy. And therefore, in order to make these moves in the economy, I think that it should be clear to everybody how the product names are given and how to defend the greek companies that they have spent really time and money in order to invest in their title and the recognition of their products».

Η μετάφραση:

«Θα έλεγα ένα πράγμα διότι υπάρχει μεγάλη καχυποψία. Οι δύο λαοί δουλεύουν μαζί εδώ και χρόνια. Υπάρχει μια μεγάλη ροή τουρισμού, υπάρχει μεγάλη ροή ανταλλαγής προϊόντων και επίσης επενδύσεις. Έτσι τα πολιτικά ζητήματα που έχουμε μεταξύ μας (σ.σ. με τη Βόρεια Μακεδονία) που έχουν επιλυθεί σε μεγάλο βαθμό με τη Συμφωνία των Πρεσπών, μας αφήνουν χώρο για να κάνουμε περισσότερα στο χώρο της οικονομίας. Και επομένως, προκειμένου να κάνουμε αυτές τις κινήσεις στην οικονομία, νομίζω ότι θα πρέπει να είναι ξεκάθαρο στον καθένα πώς δίνονται τα ονόματα των προϊόντων και πώς να υπερασπιστούμε τις ελληνικές εταιρείες που έχουν ξοδέψει πραγματικά χρόνο και χρήμα για να επενδύσουν στην ονομασία τους και στην αναγνώριση των προϊόντων τους».


altsantiri.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: