11.9.19

Αντιφάσεις με το καλημέρα από τον Πανταζή...

Με την απολογία του Αναστάσιου Πανταζή, ηγετικού στελέχους του Πυρήνα της Χρυσής Αυγής στο Πέραμα που κατηγορείται για τις επιθέσεις στους Αιγύπτιους αλιεργάτες αλλά και στους συνδικαλιστές του...
ΠΑΜΕ συνεχίζεται η δίκη της ναζιστικής οργάνωσης στη δικαστική αίθουσα των γυναικείων φυλακών Κορυδαλλού.

Υπέπεσε σε αντιφάσεις με το καλημέρα

Ο Πανταζής άφησε αναπάντητο το ερώτημα της προέδρου για ποιον λόγο ενώ τον Ιούνιο του 2012, όταν κατηγορείται για την επίθεση στους Αιγύπτιους αλιεργάτες και ήδη στην απολογία του στους ανακριτές έχει δηλώσει «δεν έχω καμία σχέση με τη Χρυσή Αυγή. Ζητώ να μην την πληρώσω εγώ για τις ακρότητες του κ. Κασιδιάρη, τις οποίες και καταδικάζω», πέντε μήνες αργότερα επιλέγει να ενταχθεί στην τοπική οργάνωση της Χρυσής Αυγής στο Πέραμα.

Πρόεδρος:«Είναι παράδοξο να καταλάβει κανείς ότι από τη μία λέτε "δεν έχω σχέση με την κατηγορία και με τη Χρυσή Αυγή" και μετά γίνεστε μέλος της Χρυσής Αυγής ενώ εκκρεμεί το κακούργημα. Μήπως εξαρχής ήταν αλλιώς οι καταστάσεις;».

«Καθαρός ουρανός αστραπές δεν φοβάται», απάντησε αόριστα ο Πανταζής .

Το τηλεφώνημα με Πατέλη το βράδυ της δολοφονίας Φύσσα

Ο Πανταζής παραδέχτηκε ότι γνώριζε τον πυρηνάρχη Νίκαιας Γ. Πατέλη και ρωτήθηκε για το τηλεφώνημα που του έκανε το βράδυ της δολοφονίας του Παύλου Φύσσα.

Όπως ισχυρίστηκε, «ήμουν με τη γυναίκα μου στο Πέραμα και πίναμε ποτό. Στις 23:30 σταματάνε δυο μηχανές, ο μπαξεβάνης ο οδηγός είναι αστυνομικός και φίλος μου και μου είπε ότι στο Κερατσίνι σκοτώσανε έναν χρυσαυγιτη. Πήρα τον Πατελη να μου πει τι έγινε, αλλά δεν το σήκωσε».

Πρόεδρος: Στο υπόμνημά σας λέτε ότι τηλεφωνήσατε τρεις φορές στον Πατέλη επειδή είδατε στην τηλεόραση το συμβάν, σήμερα λέτε ότι το μάθατε από αστυνομικό...

Τον έχουν υποδείξει οι ίδιοι οι αλιεργάτες

Υπενθυμίζεται ότι τον Πανταζή υπέδειξαν εντός της δικαστικής αίθουσας οι Αιγύπτιοι αλιεργάτες ως επικεφαλής της επίθεσης εναντίον τους («Ελα να σου δείξω τι θα σου κάνει η Χ.Α.»), ενώ ο Ι. Λαγός παραδέχεται τον ηγετικό ρόλο του στην επίθεση κατά του ΠΑΜΕ σε γραπτά μηνύματα που ανταλλάσσει με τον Σ. Δεβελέκο όταν τον ενημερώνει για την επίθεση στους συνδικαλιστές του ΠΑΜΕ.

«Κανά κοκκαλάκι μένει για μας;», ρωτάει ο Δεβελέκος, με τον περιφερειάρχη του να απαντάει «Θα στεναχωρηθεί ο Τάσος» και τον Δεβελέκο να συνεχίζει: «Α ρε Τάσο θεέ!», «Στο Πέραμα έπεσαν στα νύχια του Τάσου. Κρίμα τα παιδιά»...

efsyn.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: