22.10.19

Επικοινωνιακά τεχνάσματα για το μετρό Θεσσαλονίκης...


Το 2023 η λειτουργία του μετρό λέει ο Μητσοτάκης...

Τα επικοινωνιακά πυροτεχνήματα της κυβέρνησης, με σκοπό να δημιουργήσουν εντυπώσεις, δεν έχουν τέλος. Ενάμιση μήνα μετά τη ΔΕΘ ο...
πρωθυπουργός επανέλαβε σήμερα την απόφασή του να πάει πίσω η λειτουργία του μετρό στη Θεσσαλονίκη, επιμένοντας στην επιλογή της απόσπασης και επανατοποθέτησης των αρχαίων στη Βενιζέλου, παρά τις αντιδράσεις επιστημονικών φορέων.

Σε δηλώσεις του, μετά τις δύο συσκέψεις που είχε στο υπουργείο Μακεδονίας-Θράκης, ο Κυριάκος Μητσοτάκης εξέφρασε την ικανοποίηση γιατί διαπίστωσε ότι «τηρούνται τα χρονοδιαγράμματα» που έχουν τεθεί για τα έργα της Θεσσαλονίκης.

Ειδικά για το μετρό είπε: «Εξακολουθεί να ισχύει η δέσμευσή μας. Το μετρό θα λειτουργήσει εξ ολοκλήρου, θα παραδοθεί τον Απρίλιο του 2023, με τον σταθμό στην Βενιζέλου να αναδεικνύει με τον σωστό τρόπο την πλούσια πολιτιστική παράδοση της πόλης».

«Εκτιμούμε ότι μέχρι τα τέλη του έτους το Κεντρικό Αρχαιολογικό Συμβούλιο θα έχει δώσει την έγκρισή του για να προχωρήσουμε στην κατεύθυνση την οποία έχω ήδη δρομολογήσει», πρόσθεσε.

Σχετικά με τον ΟΑΣΘ, ο πρωθυπουργός είπε ότι η κατάσταση στις αστικές συγκοινωνίες θα βελτιωθεί ουσιαστικά στις αρχές του 2020, μετά και τη συνεργασία του ΟΑΣΘ με τα ΚΤΕΛ. «Ήδη έχουν ενταχθεί στον στόλο του ΟΑΣΘ αρκετά λεωφορεία, ώστε κάπως να ανακουφιστεί η κατάσταση. Σημαντική πρόοδο, όμως, θα δούμε από τις αρχές του έτους όταν θα συναφθεί και θα ξεκινήσει η σύμβαση με τα ΚΤΕΛ. Τότε θα μπορέσουμε να αντιμετωπίσουμε ουσιαστικά το πρόβλημα των Αστικών Συγκοινωνιών στην πόλη», ανέφερε.

«Η εικονική πραγματικότητα που δημιούργησε η προηγούμενη κυβέρνηση, ότι δήθεν το μετρό θα λειτουργούσε το 2020, διαψεύδεται από την αλήθεια», σχολίαζαν κυβερνητικές πηγές. Ειδικά, για τις αστικές συγκοινωνίες της Θεσσαλονίκης, οι ίδιες πηγές σημειώνουν πως «μόλις σε διάστημα τριών μηνών αποδείχθηκε ότι οι συζητήσεις περί ιδιοκτησίας είναι ξεπερασμένες και ότι το στρατηγικό επιτελικό κράτος μπορεί να οργανώσει τις δημόσιες συγκοινωνίες με τη συνεργασία του ιδιωτικού τομέα, έτσι ώστε να γίνουν και καλύτερες και ταυτόχρονα φθηνότερες».

Οι ίδιες πηγές κατηγόρησαν εξάλλου την κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ ότι άφησε τη Θεσσαλονίκη με συγκοινωνία τριτοκοσμικού χαρακτήρα, με τα μισά από τα απαιτούμενα λεωφορεία στους δρόμους και το σύστημα συντήρησης σε κατάρρευση. «Η κυβέρνηση Μητσοτάκη ενέταξε στο σύστημα, μέσα σε δύο μήνες, πάνω από 100 οχήματα και η εξυπηρέτηση βελτιώθηκε αισθητά. Επιπλέον, οργανώθηκε μια βαθιά θεσμική και επιχειρησιακή αλλαγή, υπογράφοντας με τα ΚΤΕΛ μια συμφωνία που από τον Ιανουάριο του 2020 θα προσθέσει ακόμη 120 λεωφορεία στην πόλη και το νομό. Συνολικά, από 215 τον Αύγουστο, ο στόλος θα περιλαμβάνει περίπου 440, σε λιγότερο από έξι μήνες» σύμφωνα με τις κυβερνητικές πηγές...

Πηγή: efsyn.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: