26.10.19

Αστυνόμος Σαΐνης εναντίον Τζόκερ...
























-Εμπρός καλά μου μάτια, διακρίνετε στο σκοτάδι ποια ανήλικα και ασυνόδευτα παρακολουθούν την ταινία του μεγαλύτερου παραβατικού εγκληματία των καρτούνς.

-Εμπρός καλά μου πόδια, τρέξετε όσο πιο γρήγορα μπορείτε μην και...
σας ξεφύγει κανένα ανήλικο και ασυνόδευτο.

-Εμπρός καλά μου χέρια συλλάβετε όλα τα παραβατικά ανήλικα και ασυνόδευτα και οδηγήστε τα στο αρχηγείο για εξακρίβωση και για τα περαιτέρω.

-Εμπρός καλά μου ρουθούνια, μυρίστε στην κινηματογραφική αίθουσα την μυρωδιά της επικείμενης επαναστατικής διάθεσης που η ταινία ραίνει τα ανήλικα και ασυνόδευτα.

-Εμπρός καλά μου αυτιά ακούστε και προσπαθήστε να καταλάβετε τον κίνδυνο των λεγομένων αλλά και των πεπραγμένων αυτού του διαταραγμένου κλόουν. H ανήλικη ανηψιά μου η Πέννυ μου είπε πως η ταινία της άρεσε. Ευτυχώς που την συνοδεύω αλλιώς θα έπρεπε να την συλλάβω και αυτή.

-Εμπρός καλά μου φρύδια, σμίξτε όσο μπορείτε και ακουμπήστε μου τα ….ιδια που μου τα πρηξε ο αρχηγός.

-Εμπρός καλά μου-σχεδόν ανύπαρκτα-εγκεφαλικά κύτταρα, πολλαπλασιαστείτε για να καταλάβετε τι διάολο συμβαίνει. Προσπάθησα να συλλάβω και τον Τζόκερ, αλλά μου είπε να μην ανησυχώ. Ίσως και να χει δίκιο, γιατί δεν μου φάνηκε επικίνδυνος. Νομίζω ότι τον συμπάθησα κιόλας.

”……Σχέδιο, σχέδιο, σχέδιο, ….και αίσθημα ευθύνης, αστυνόμος, αστυνόμος, αστυνόμος Σαίνης.”

Θα πρότεινα ως επιμύθιο στα παραπάνω που τυχόν να διαβάζονται αλλούτερα από την ”νέα γενιά των ανηλίκων και ασυνόδευτων” να παρακολουθήσουν το παρακάτω βίντεο του Αστυνόμου Σαΐνη ή αλλιώτικά και Inspector Gadget για να συνειδητοποιήσουν την ποιότητα της σκέψης και της πράξης του πρωταγωνιστή φωστήρα αστυνομικού και να την συγκρίνουν με την ποιότητα σκέψης αλλά και πράξης των σημερινών πολιτικών αρχόντων πολλοί από τους οποίους παρακολούθησαν πολλάκις στην νεαρή τους ηλικία αντίστοιχα βίντεο.

Και όπως θα έλεγε για χιλιοστή φορά ο Αστυνόμος Σαΐνης:

-Αρχηγέ δεν κατάλαβα τι ακριβώς πρέπει να κάνω. Αλλά δεν πειράζει. Εμπρός καλό μου κεφάλι προσπάθησε να σκεφτείς.



Χρήστος Αναστασόπουλος

mikropragmata.lifo.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: