23.12.19

Sky Express: Ψεύδη και αδιαφορία για τους επιβάτες...



Καμία απάντηση για τη «βλάβη», που λίγο
έλειψε να εξελιχθεί σε τραγωδία

Αποκαλυπτικός διάλογος επιβάτη με εκπρόσωπο της εταιρίας...

Μηχανική βλάβη ή άσχημες καιρικές συνθήκες; Η αεροπορική εταιρία δεν έδινε καμία απάντηση όχι μόνο τις πρώτες ώρες, αλλά μέχρι και πριν λίγο. Η πτήση 260 από Αθήνα για Κεφαλλονιά ξεκίνησε με περιπέτειες. 

Οι επιβάτες ήταν από τις 16.30 στο αεροδρόμιο και την ώρα που ετοιμάζονταν για...
αναχώρηση στις 17.40 πληροφορήθηκαν πως θα υπάρξει καθυστέρηση λόγω των δυσμενών καιρικών συνθηκών που επικρατούσαν στην Κεφαλλονιά. Στη συνέχεια, ανά 30 λεπτά η ανακοίνωση περιοριζόταν σε δύο αράδες: η πτήση καθυστερεί λόγω κακοκαιρίας, θα ενημερωθείτε στο επόμενο μισάωρο. 

Η εταιρία εξάντλησε όλα τα χρονικά όρια για να μην ακυρώσει την πτήση. Ο χρόνος που ορίζεται από τους κανονισμούς είναι τέσσερις ώρες. Και στις τέσσερις ώρες ακριβώς, κάλεσε ξαφνικά τους επιβάτες να προσέλθουν για επιβίβαση. 

Πέντε λεπτά μετά την απογείωση, όπως ήδη σας έχει ενημερώσει το Nonews, ο...

πιλότος ανακοίνωσε «τεχνικό πρόβλημα» και επιστροφή στο «Ελευθέριος Βενιζέλος». Ακολούθησε ένα απίστευτο σκηνικό τρόμου στον αέρα με επιβάτες να λιποθυμούν και τρία ασυνόδευτα παιδάκια να ξεσπούν σε κλάματα. Κάποιοι ζητούσαν από τον πιλότο ενημέρωση αλλά χωρίς ανταπόκριση. 




Όταν μετά από μία ώρα και δέκα λεπτά, ο πιλότος κατάφερε να προσγειώσει το αεροσκάφος (είχε προηγηθεί ανεπιτυχής προσπάθεια περίπου μισή ώρα νωρίτερα), η εταιρία ήταν πάλι εξαφανισμένη αφήνοντας τους επιβάτες στο έλεος του σοκ που είχαν υποστεί.

Σήμερα, όσοι προσπάθησαν να επικοινωνήσουν με την εταιρία συνάντησαν πάλι ένα τείχος μπροστά τους. Σε κάποιους μάλιστα απάντούσαν από την υπηρεσία παραπόνων πως δεν υπάρχει το όνομά τους στη λίστα.

Τηλεφώνημα στις 15.29: 

Επιβ.- Παρακαλώ υπάρχει επίσημη ανακοίνωση της Sky Express 

Sky Exp - Πώς ονομάζεστε;

Επιβ.- Γ...

Sky Exp - Δεν υπάρχει το όνομά σας στη λίστα των επιβατών

Επιβ. - Μα είναι δυνατόν, εσείς πώς ονομάζεστε; 

Sky Exp - Πώς να πω το όνομά μου σε κάποιον που δεν είναι επιβάτης.

Επιβ. - Μα κυρία μου σας επαναλαμβάνω το όνομά μου. Είχα τη θέση με τον αριθμό ... Με την αλλαγή αεροσκάφους είχα θέση με τον αριθμό ...

Η υπάλληλος έβαλε τον επιβάτη σε αναμονή και μετά από πέντε λεπτά κατάφερε να τον... εντοπίσει στη λίστα.

Sky Exp - Σας βρήκα, πέστε μου

Επιβ. - Υπάρχει επίσημη ανακοίνωση της εταιρίας;

Sky Exp: Υπάρχει

Επιβ. - Που μπορώ να τη βρω;

Sky Exp. - Αυτά δημοσιεύονται σε ιστοσελίδες

Επιβ. - Πέστε μου εσείς σας παρακαλώ γιατί εγώ κι άλλοι 90 άνθρωποι έπρεπε να υποστούμε τέτοιο σοκ. Τι έφταιγε; Βλάβη ή καιρικές συνθήκες;

Sky Exp - Καιρικές συνθήκες.

Φυσικά η υπάλληλος ή ήταν άσχετη ή της είχαν πει να λέει ψέματα. Γιατί: 

1ον Είναι δυνατόν το αεροπλάνο να ξεκινά μετά από τέσσερις ώρες καθυστέρηση λόγω δυσμενών καιρικών συνθηκών και πέντε λεπτά αργότερα στον αέρα ο πιλότος να ανακαλύπτει άσχημο καιρό;

2ον: Ο ίδιος ο πιλότος, τη μια και μοναδική φορά που μίλησε στους επιβάτες είπε: Υπάρχει τεχνικό πρόβλημα επιστρέφουμε στο «Ελευθέριος Βενιζέλος»

Τι από τα δύο συμβαίνει; Και στις δύο περιπτώσεις η εταιρία είναι εκτεθειμένη. Πολύ δε περισσότερο με τη βλάβη γιατί όφειλε ήδη να έχει εξηγήσει περί τίνος ακριβώς επρόκειτο, καθώς ένα τέτοιο πρόβλημα θα μπορούσε, όπως έδειξαν οι αγωνιώδεις προσπάθειες του πιλότου για πάνω από μία ώρα, να εξελιχθεί σε τραγωδία.

Το Nonews σας ενημέρωσε με τις παρακάτω αναρτήσεις:

Τρόμος στον αέρα..

Σκηνικό τρόμου και στο έδαφος...

Έριχνε βουτιές στον αέρα...

Κοινός κλέφτης (και μικρόψυχος)...

Καρδιακό επεισόδιο στην πτήση του τρόμου...


Δεν υπάρχουν σχόλια: