14.3.11

Μποροβήλος προς Κούγια: Έλα να πάρεις τα 13 εκατομμύρια...


Αρνείται κατηγορηματικά τις καταγγελίες του Αλέξη Κούγια, ότι έχει περιουσία 13 εκατομμυρίων ευρώ, ο γραμματέας της ΕΠΣ Αρκαδίας και αδελφός του προέδρου του Αστέρα Τρίπολης, Δημήτρης Μποροβήλος. Με γραπτή του δήλωση, καλεί τον πρόεδρο της Παναχαϊκής να αποδείξει τους ...

ισχυρισμούς του και αν τα καταφέρει τότε υπόσχεται ότι θα τα χαρίσει στο ελληνικό δημόσιο.

“Μετά από τις δηλώσεις που έκανε ο κ. Κούγιας για το άτομο μου, τον εξουσιοδοτώ δημόσια και είμαι διατεθειμένος να του υπογράψω οποιοδήποτε χαρτί μου ζητηθεί προς τούτο, προκειμένου να μεταφερθούν τα 13 εκατομμύρια ευρώ που ισχυρίζεται ότι έχω στους λογαριασμούς μου στο ελληνικό δημόσιο, ώστε να βοηθήσω έτσι στην επίλυση των οικονομικών προβλημάτων που αντιμετωπίζει η χώρα μας”, ανέφερε στη δήλωσή του ο Δ.Μποροβήλος.

Δείτε εδώ τις δηλώσεις του Αλ.Κούγια
enet.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: