21.10.11

Ο πρώην γενικός διευθυντής της Ρόμα, Τζιανπάολο Μοντάλι, μίλησε με τα καλύτερα λόγια για τον Β. Μαρινάκη...


Ο πρώην γενικός διευθυντής της Ρόμα, Τζιανπάολο Μοντάλι, μίλησε απόψε στην ειδική εκπομπή του ΑΝΤ1 για το Europa League και... στις δηλώσεις του τόνισε ότι ο Ολυμπιακός είναι τυχερός που έχει για πρόεδρο του τον Βαγγέλη Μαρινάκη!

Ο Ιταλός δήλωσε εντυπωσιασμένος από την οργάνωση που υπάρχει στις αθλητικές εγκαταστάσεις του Ρέντη, ενώ υποστήριξε ότι θα επιστρέψει στο «Γ. Καραϊσκάκης» για το ματς με την Άρσεναλ!

Για το ματς με την Άρσεναλ και τη σχέση του με τον Μαρινάκη: «Είμαι πολύ χαρούμενος που έφερα τύχη στον Ολυμπιακό, αλλά η τύχη για την ομάδα ήταν που πως έπαιξε καλά. Αυτό είναι η τύχη για κάθε ομάδα. Έχω μια άριστη σχέση με πρόεδρο του Ολυμπιακού εδώ και καιρό. Και πέρσι ως γενικός διευθυντής της Ρόμα είχαμε δώσει ένα φιλικό. Δεν έχω συνηθίσει να μιλώ με υποθέσεις οπότε δεν θέλω να πω κάτι. Είναι σημαντική αυτή η στιγμή για τον ολυμπιακό και δεν χρειάζονται πολλά πράγματα. Η μεγάλη τύχη του Ολυμπιακού είναι που έχει έναν πρόεδρο σαν τον Βαγγέλη Μαρινάκη. Σε μια τέτοια στιγμή χρειάζεται κουράγιο και αποτελεσματικότητα το να είσαι πρόεδρος και να έχεις τέτοια λογική για καιρό. Θέλω να δώσει στον κόσμο συνέχεια αποτελεσμάτων και το σήμα του Ολυμπιακού να έχει απήχηση όχι μόνο στην Ελλάδα αλλά και στο εξωτερικό».

Για το αν μπορεί ο Ολυμπιακός να κάνει το κάτι παραπάνω στην Ευρώπη: «Η διαφορά είναι στο μπάτζετ κι αυτό είναι το πρόβλημα. Υπάρχουν ομάδες που έχουν 400 εκ. ευρώ μπάτζετ. Στο μέλλον ελπίζω τα χρήματα να μην αποτελούν τη βάση. Αν χρησιμοποιούμε τη δύναμη των ιδεών αντί του χρήματος μπορούμε να είμαστε ανταγωνιστικοί. Μια ομάδα με μοντέλο αθλητικό και οργανικό και με μικρό μπάτζετ μπορεί να φτάσει σε υψηλό επίπεδο».

Για το αν υπάρχουν επαφές με τον Ολυμπιακό: «Αυτή τη στιγμή δεν υπάρχει κάτι μεταξύ μας. Δεν είναι τόσο φτωχή η ελληνική πραγματικότητα. Υπάρχει ενέργεια και ταλέντο και το δείχνει η ελληνική εθνική ομάδα, ενώ και αρκετοί παίκτες αγωνίζονται και θα αγωνιστούν στην Serie A. Αρκεί να έχουν ιδέα στο αθλητικό κομμάτι οι παίκτες και έξυπνη διοίκηση που βήμα βήμα θα αυξήσει τις προσδοκίες και τις φιλοδοξίες των παικτών. Μπορεί να το κάνει μια ομάδα δίχως να χάσει και να παίρνει αποτελέσματα».

Για το μέλλον του Ολυμπιακού στην Ευρώπη: «Ο Ολυμπιακός έχει ακόμα τρία παιχνίδια, δύο δύσκολα εκτός. Ήταν μια στιγμή που έλειπαν σημαντικοί παίκτες και όλα είναι ανοιχτά. Θέλει πόντους εκτός έδρας, αλλά αν το πιστέψει το τελευταίο ματς με την Άρσεναλ μπορεί να είναι και θετικό. Τα δύο επόμενα παιχνίδια θα είναι αποφασιστικά. Τίποτα δεν είναι αδύνατο στον αθλητισμό».

Για τις προσωπικές του φιλοδοξίες: «Τελείωσα φέτος μετά την καριέρα μου στη Γιουβέντους και την Ρόμα. Αποφάσισα να φύγω γιατί άλλαξε διοίκηση. Εκπροσωπούσα την παλιά διοίκηση και γι' αυτό αποχώρησα. Αυτή τη στιγμή γυρίζω την Ευρώπη. Σήμερα επισκέφθηκα του Ρέντη που δεν είχα δει ποτέ και πραγματικά εντυπωσιάστηκα με την οργάνωση. Θα φύγω στην Αγγλία για να δω τα κέντρα της Μάντσεστερ Γ. και της Άρσεναλ, ενώ γυρίζοντας θα πάω στην Παρί Σεν Ζερμέν. Θέλω να χρησιμοποιήσω τον ελεύθερο χρόνο που πρώτη φορά έχω, για να δω πως δουλέυουν στην Ευρώπη. Όταν κάποιος μου ανάψει την φλόγα τότε θα ξαναγυρίσω».

Για αυτά που ζητά ο ίδιος από μια ομάδα: «Το πρότζεκτ και οι φιλοδοξίες είναι τα δύο πράγματα που μ' ενδιαφέρουν. Στην καριέρα μου παίζω μόνο για να κερδίσω. Στο σπίτι μου που έχω στο βουνό και συγκεκριμένα στο γραφείο μου έχω όλα τα μετάλλια. Έχω μόνο χρυσά εκτός από ένα, από την Ολυμπιάδα της Αθήνας. 'Οποτε το μετακινώ και όποτε μπαίνω στο γραφείο μου το βλέπω μπροστά μου. Σίγουρα είναι σημαντική αυτή η θέση στην Ολυμπιάδα, όμως για κάποιον που έχει μάθει να είναι πρώτος, η δεύτερη θέση είναι σκληρή. Ιδιαίτερα που έγινε στην Αθήνα».

Για το πότε θα επιστρέψει στην Ελλάδα: «Θα επιστρέψω να δω το παιχνίδι του Ολυμπιακού με την Άρσεναλ. Εσείς σκέφτεστε άσχημα. Ελπίζω να επιστρέψω και να είναι σε θέση ο Ολυμπιακός να πανηγυρίσει την πρόκριση στην επόμενη φάση».

Δεν υπάρχουν σχόλια: