27.7.13

Κλεμμένα μούσμουλα...



o Δήμας για την ΕΡΤ...

Η δημόσια τοποθέτηση του Πύρρου Δήμα για την ΕΡΤ. Οχι γιατί ο πάλαι ποτέ σούπερ σταρ της άρσης βαρών υπήρξε πολιτικό πρόσωπο (βουλευτής Επικρατείας του ΠΑΣΟΚ) όσο γιατί υπήρξε Ολυμπιονίκης και Ελληνας της διασποράς.

Ιδού τι ...
είπε στον αθλητικό ραδιοφωνικό σταθμό της Θεσσαλονίκης Arena: “Μεγαλώσαμε με την ΕΡΤ, ειδικά εμείς οι Έλληνες της διασποράς. Η ΕΡΤ μας κράτησε και την γλώσσα. Από εκεί περνάμε και τα μηνύματα που έπρεπε να πάρουμε ως Έλληνες, η ΕΡΤ ήταν αυτή που μας κράτησε ζωντανούς. Στην ΕΡΤ γνώρισα και την σύζυγο μου, εκεί έπαιξαν όλοι οι αγώνες μου, όλες οι Ολυμπιάδες. Σίγουρα, ξέρουμε όλοι μας τα προβλήματα που υπήρχαν στην ΕΡΤ και κανείς δεν συμφωνούσε γι’ αυτά που γίνονταν τότε, αλλά δεν έπρεπε να κλείσει με αυτόν τον τρόπο”.

Οσο για το πως ασχολήθηκε με την άρση βαρών τόνισε: “Τελείως τυχαία ασχολήθηκα με την άρση βαρών. Ήμουν 7,5 χρονών κι έκλεβα… μούσμουλα. Με είδε ένας προπονητής, με κυνήγησε, εγώ νόμιζα ότι είναι από το σπίτι, αλλά τελικά ήταν προπονητής. Του άρεσε η σωματοδομή μου και κάπως έτσι ξεκίνησα να ασχολούμαι με το συγκεκριμένο αγώνισμα”.

Πηγή: matrix24

Δεν υπάρχουν σχόλια: