16.7.13

Ρούσσος Παπαδάκης: Πρέπει να είμαστε ήρωες και όχι μηδενικά...


Είχε συγκλονίσει το περασμένο φθινόπωρο με την εξομολόγηση του ο εισαγγελέας Ρούσσος Παπαδάκης προσφωνώντας τον Ντανιέλ Κον Μπεντίτ σε συνέδριο στην Κρήτη λέγοντας: "Αντέχω τον...
 πόνο από τον καρκίνο μου, αλλά δεν μπορώ να αντέξω τον πόνο του λαού μου".
Ο Ρούσσος Παπαδάκης που είναι ένας από τους υποψήφιους για τη θέση του εισαγγελέα του Αρείου Πάγου, απόφαση που θα λάβει σε λίγες ημέρες το υπουργικό συμβούλιο, κατά την προσφώνηση προς στον "αγωνιστή Κον Μπεντίτ" είχε πει "πρέπει να είμαστε ήρωες και όχι μηδενικά", και συνέχισε : "Θα ήθελα να σας εκφράσω τη βαθιά μου ευγνωμοσύνη για τη θαρραλέα στάση σας, αφού σκεφτήκατε την τωρινή δοκιμασία που περνάει η χώρα μου. Πιστεύω πως έχει έρθει η ώρα να ανοίξουμε ένα νέο κύκλο μίας νέας εποχής. Είναι καθήκον σας, δεν έχετε κανένα δικαίωμα να το αρνηθείτε, είναι καθήκον σας και για τους ίδιους τους εαυτούς σας."
Και είχε προσθέσει: Μπορώ να αντέξω τον πόνο από τον καρκίνο μου, που πρόσφατα έγινε «συντροφιά» μου, αλλά δεν μπορώ να αντέξω τον πόνο του λαού μου που έχει γονατίσει και κομματιάζεται. Ούτε μπορώ να αντέξω τον πόνο χιλιάδων συνανθρώπων μου, οι οποίοι στερούνται της ελπίδας, των προοπτικών και του δικαιώματος στη ζωή, εξαιτίας των πράξεων κάποιων άπληστων, ανίκανων και διψασμένων για εξουσία πολιτικών. Αναρωτιέται κανείς ποιος τους έδωσε το δικαίωμα;

Δεν υπάρχουν σχόλια: