10.9.13

Γέρασε ο Πάγκαλος...

Ή αυτό τουλάχιστον δείχνει με τη φράση του: «Σκέφτομαι να γυρίσω στο ΚΚΕ αλλά δεν θυμάμαι το όνομα του γραμματέα!» .

Πολλά και άκρως...
πιπεράτα, άλλοτε με μια δόση χιούμορ και άλλοτε με κακεντρέχεια είπε ο Θόδωρος Πάγκαλος σήμερα. Μεταξύ άλλων ο...
πρώην αντιπρόεδρος της κυβερνήσης υπενθύμισε στους ακροατές του στο Βήμα FM πως: «Ούτε από το ΚΚΕ δεν έχω διαγραφεί και έφυγα μόνος μου – και τώρα σκέφτομαι μήπως γυρίσω. Πώς τον λένε τον γενικό γραμματέα του ΚΚΕ; Πωπω… πώς καταντήσαμε. Ούτε το όνομα του γ.γ του ΚΚΕ να μην ξέρουμε…».

Πάντως εξήγησε και γιατί δεν ήταν παρών στο Συμπόσιο για τα 39 χρόνια του ΠΑΣΟΚ την περασμένη εβδομάδα:

«Επί 32 χρόνια βουλευτής, μου έλεγαν να μη συγκρούομαι και να μην τα λέω αυτά τα πράγματα. Και τώρα βγαίνουν διάφοροι τυχάρπαστοι τύποι από τη μπλογκόσφαιρα – κάτι ούφο! – και τώρα μου λένε διάφορα. Μα, εσείς μου λέγατε να μην τα λέω! Για να κάνετε τη φοροδιαφυγή σας, για να κάνει η ΟΛΜΕ ιδιαίτερα… Τα έχω γράψει σε βιβλίο και έτσι βγήκε το “μαζί τα φάγαμε”. Και είναι πολύ ενδιαφέρον. Να το διαβάσετε. Σε ποιο συμπόσιο να πάω; Σε ποιους; Σε αυτούς τους αποτυχημένους που το μόνο που τους ενδιαφέρει είναι ο μηχανισμός; Που τσακώνονται για το αν ο ήλιος θα είναι πράσινος ή πορτοκαλί; Αν θα λέγεται ΠΑΣΟΚ ή ΝΑΣΟΚ ή ΚΑΖΑΣΟΚ; Δεν θέλω να μιλήσω. Ό,τι έχω να τους πω, το λέω δημοσίως, σε όλο τον κόσμο. Στα στελέχη του αποτυχημένου συγκροτήματος που έγινε από 44% κάτω από το 10%, μονοψήφιο, δεν έχω να πω κάτι. Δεν με ενδιαφέρει να το πω, ούτε σε ηγέτες που το έφτασαν εκεί και είναι ο Σημίτης, ο Γ. Παπανδρέου και ο Βενιζέλος. Μαζεύτηκαν και αγκαλιάστηκαν και μας είπαν “ελάτε να πάμε μπρος”. Τι εμπρός; Τον μηχανισμό τους ενδιαφέρει να ελέγξουν και να διατηρήσουν, για να έχουν τα προνόμιά τους και ας με διαγράψουν επιτέλους, για να τελειώσει η αγωνία μου αν θα το κάνουν ή όχι. Μα δεν με έχει διαγράψει ποτέ κανείς»!...

matrix24.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: