15.12.13

Πενία AGB κατεργάζεται...

Βρε πώς αλλάζουν οι καιροί... Η ένδεια τα τελευταία χρόνια στο ταμείο του MEGA έχει φέτος αντίκτυπο και στην AGB. Αντίθετα, τα ανοίγματα του...
ΑΝΤ1 και του ALPHA ήδη αποφέρουν καρπούς!

Κάτι σάπιο υπάρχει -αυτή την τηλεοπτική σεζόν- στο βασίλειο της Δανιμαρκίας... Και οι πρώτοι όχι μόνο έσονται δεύτεροι, αλλά βρίσκονται από τους τρίτους σε απόσταση αναπνοής.

Φέτος, όπως όλα δείχνουν, στα κανάλια θα γίνει της μεγάλης ανατροπής. Από τη μια η επιθετική στάση του ΑΝΤ1 να πάρει στους κόλπους του όσους περισσότερους παρουσιαστές αλλά και προγράμματα χωρούσαν ή δεν χωρούσαν. Από την άλλη η αγωνιώδης προσπάθεια του MEGA να επιβιώσει όπως όπως, με άδεια ταμεία και φυγή μεγαλοστελεχών (βλέπε την εκκρεμή ακόμη παραίτηση του διευθύνοντος σύμβουλου Ηλία Τσίγκα και την αποχώρηση του διευθυντή προγράμματος Πέτρου Μπούτου) εν μέσω φημών για αλλαγή του ιδιοκτησιακού του καθεστώτος. Και βέβαια δεν πρέπει να ξεχνάμε και τη δυναμική επιστροφή του Alpha στη μυθοπλασία και γενικότερα την πρόθεσή του να διεκδικήσει σημαντική πίτα στο prime time, συνδυάζοντας ψυχαγωγία με ενημέρωση. Μ'αυτά και μ' αυτά, ενώ η σεζόν ξεκίνησε με τη συνήθη (τα τελευταία χρόνια) κυριαρχία του MEGA (όπως δείχνουν τα νούμερα τηλεθέασης στις αρχές Νοεμβρίου), πλέον, ένα μήνα μετά, το παιχνίδι δείχνει τον ΑΝΤ1 να σέρνει το χορό με απόσταση ασφαλείας από το MEGA. Κι όχι μόνο αυτό... Το κανάλι της Μεσογείων έχει στην πλάτη του τη ζεστή ανάσα του ALPHA.

Τελικά η κίνηση ματ του ΑΝΤ1 να πάρει πραξικοπηματικά μέσα στο καλοκαίρι το δίδυμο Φαίη Σκορδά-Γιώργο Λιάγκα, αλλά και τον Γρηγόρη Αρναούτογλου, του βγήκε σε καλό. Ομως φέτος σκίζει και σε ενημερωτικό επίπεδο. Ο Γιώργος Παπαδάκης συνεχίζει να είναι αήττητος, ενώ επιτέλους άρχισε να αποφέρει καρπούς και το low profile δελτίο της Μαρίας Χούκλη, που παίρνει και καλό lead in από το καθημερινό και ελληνικό «Μπρούσκο». Μάλιστα τις τελευταίες ημέρες που μας άφησε χρόνους η «Φατμαγκιούλ» ο ΑΝΤ1 εμφανίζεται ακόμη πιο ευνοημένος. Από την άλλη, η τοποθέτηση του Πέτρου Κωστόπουλου στο «Πρωινό mou» που από την αρχή φάνηκε πως δεν θα φέρει τα αναμενόμενα, και προκάλεσε εσωτερικές τριβές και δικαίωσε και τους πιο δυσοίωνους. Και όχι γιατί ο παρουσιαστής δεν είναι πρωινός τύπος, αλλά βραδινός, όπως δικαιολόγησαν διάφοροι «ευγενικοί» φίλοι του...

Γενικό συμπέρασμα; Η μεγάλη φετινή αντεπίθεση από τον ΑΝΤ1, με πολλές μετεγγραφές και έμφαση στην ψυχαγωγία (πρωινή και βραδινή), αλλά και τα πολλά οικονομικά και εσωτερικά προβλήματα στο Mega (εμ, δεν στηρίζεται πρόγραμμα μόνο με 3 σειρές και μαγειρικές εκπομπές!!!) δεν χρειάστηκε και πολύ για να φέρουν τα πάνω κάτω. Φυσικά δεν πρέπει με τίποτα να ξεχνάμε και τον τρίτο παίκτη. Ο ALPHA διεκδικεί δυναμικά ένα γερό κομμάτι της πίτας, με τα κεντρικά δελτία του που παίζουν νωρίτερα, τους τρώει λάχανο στις 8 το βράδυ με το low budjet εκπάγλου γελοιότητας αλλά πουληστερό «Κάτι ψήνεται» και τα Σάββατα «παίζει μόνος του» με το «Στην υγειά μας βρε παιδιά» του Σπύρου Παπαδόπουλου. Και βέβαια διόλου αμελητέος δεν είναι και ο φετινός μεγάλος του άσος στο μανίκι που ήρθε σιωπηλά ως το απόλυτο αουτσάιντερ και αποδείχτηκε μεγάλο γκανιάν. Το «Μην αρχίζεις τη μουρμούρα», το οποίο ανακοινώθηκε την τελευταία στιγμή, αποδεικνύει πως η επιτυχία θέλει και λίγη πονηριά. Με 6 μόνο καλούς ηθοποιούς κι ένα σκαμπρόζικο σενάριο μπορείς να εξοβελίσεις ακόμη και τον ευπώλητο «Μεγαλοπρεπή» από τα χαρέμια του και την υπερπαραγωγή του. Και το πιο σημαντικό για τους ιθύνοντες του ALPHA είναι πως το «Μην αρχίζεις τη μουρμούρα» σκίζει στο δυναμικό κοινό 15-44, όπου σημειώνει μέσο όρο 38,1%, αγγίζοντας ακόμα και το 40%. Απέναντι, ο «Σουλεϊμάν» κάνει 12,7% και τα «Κλεμμένα όνειρα» 26,8%.

Κι αν το πάμε στο γενικό σύνολο περίπου 1.600.000 τηλεθεατές παρακολουθούν την ελληνική σειρά «Κλεμμένα Ονειρα» που προβάλλεται καθημερινά στο Mega, 1.200.000 άτομα είναι το κοινό της «Μουρμούρας» και 1.000.000 παρακολουθούν ακόμη τον «Σουλεiμάν».


Ντορίτα Λουκίσσα

Δεν υπάρχουν σχόλια: