18.3.14

Η Ελενα, το παραδέχτηκε...


Εμμέσως, πλην σαφώς η βουλευτής της ΝΔ, Έλενα Ράπτη παραδέχθηκε τη σχέση της με το νεαρό τραγουδιστή, Λούκα Γιώρκα.
Η όμορφη πολιτικός παραχώρησε συνέντευξη στον...
Γιώργο Λιάγκα, σε ζωντανή σύνδεση από τη Θεσσαλονίκη και παραδέχθηκε τη νέα σχέση της, ωστόσο εξήγησε γιατί δεν θέλει να εκθέσει δημόσια αυτή τη σχέση.
«Πόσο ερωτευμένη είσαι με τον Λούκα Γιώρκα;», τη ρώτησε ο Γιώργος Λιάγκας.
«Ξέρω πόσο πολύ ενδιαφέρεστε και νοιάζεστε για μένα. Σας ευχαριστώ γιατί το εκτιμώ και ξέρω ότι γίνεται με αγάπη. Δεν έχει να κάνει με την ιδιότητά μου, ότι δηλαδή επειδή είμαι στην πολιτική δεν πρέπει να μιλάω για τα προσωπικά μου. Η αλήθεια του κάθε ανθρώπου θα πρέπει να είναι φανερή, σε όποιο χώρο κι αν δραστηριοποιείται. Δεν πρέπει να κρύβεται κανένας. Ωστόσο, όλο αυτό έχει να κάνει μια δική μου εσωτερική ανάγκη να μην προσδιορίζω αυτά που ζω. Έχει να κάνει με μένα και όχι με την πολιτική μου ιδιότητα. Δεν νιώθω την ανάγκη να κουβεντιάσω γι” αυτό δημόσια. Ίσως είναι όλα αυτά που έχω περάσει, ίσως επειδή έχω τρομάξει από τη δημοσιότητα που δεν μπορώ να ελέγξω. Γι” αυτό τον λόγο επιλέγω να είμαι πιο σιωπηλή, χωρίς να κρύβομαι. Προσπαθώ να είμαι διακριτική και να μην απασχολώ τον κόσμο με θέματα που δεν τους αγγίζουν αυτή την περίοδο τόσο πολύ».
Και έκλεισε τη συνέντευξή της λέγοντας: «Σας το λέω ειλικρινά γιατί έχω το θάρρος να σας μιλήσω έτσι. Προς Θεού, δεν κρύβομαι. Δεν νιώθω την ανάγκη να μιλήσω γιατί νιώθω αμήχανα». Πάντως ευχαρίστησε τον Γιώργο Λιάγκα όταν της είπε «είστε πολύ ταιριαστό ζευγάρι με τον Λούκα».

Δεν υπάρχουν σχόλια: