11.3.14

Κακλαμάνης: Δεν πρόκειται να αποσυρθώ λόγω των δημοσκοπήσεων...

Ο Σαμαράς μου ζήτησε να αποσυρθώ και να με κάνει υπουργό...

"Είναι τελειωμένη υπόθεση.Το βράδυ της 18ης Μαΐου,δεν ξέρω τι ποσοστό θα μου δώσουν οι Αθηναίοι αλλά το όνομά μου θα βγει από την κάλπη",είπε στο Mega.
"Τέσσερα ονόματα παίζουμε για τον β' γύρο. Αν βγει ο Άρης εγώ θα τον ψηφίσω.Από το στόμα το δικό του όμως,δεν...
έχω ακούσει κάτι ανάλογο".
Ο Κακλαμάνης ευχαρίστησε τη βάση των ψηφοφόρων του κόμματος που τον στηρίζει παρά τις πιέσεις που δέχονται από την νομενκλατούρα της Ν.Δ..Όπως είπε αύριο θα παρουσιάσει τα πρώτα 110 ονόματα εκείνων που θα τον πλαισιώνουν στις εκλογές και για μια ακόμη φορά αναφέρθηκε στη κουβέντα που είχε πριν από λίγο καιρό με τον Αντώνη Σαμαρά.  "Αν θέλει εκείνος ας δώσει στη δημοσιότητα το περιεχόμενο της συνομιλίας μας". Ο Οικονομέας τον ρώτησε αν αληθεύει ότι ο πρωθυπουργός με αντάλλαγμα την απόσυρση της υποψηφιότητάς του,του πρότεινε να τον κάνει υπουργό.
Η απάντηση ήταν "ειπώθηκε κι αυτό".
Φανταστείτε και τι άλλο ειπώθηκε...

Δεν υπάρχουν σχόλια: