6.6.14

Συγνώμη από τον πατέρα της Φαίης ζήτησε ο Στεφανάκης...

...και κατηγορεί την αδερφή της...

Συγνώμη από τον πατέρα της Φαίης Μπλάχα για την πράξη του, που είχε ως αποτέλεσμα το χαμό της 24χρονης κοπέλας, ζήτησε κατά τη διάρκεια της απολογίας του στο Μικτό Ορκωτό Δικαστήριο της Αθήνας ο Βαγγέλης Στεφανάκης, υποστηρίζοντας πως...
δεν ήθελε να προκαλέσει κακό στη σύντροφό του.
Ο κατηγορούμενος, έκανε αναφορά στη
γνωριμία του με τη Φαίη, αλλά και την αδελφή της Μαριαλένα, υπογραμμίζοντας πως εκείνη ήταν αυτή που προσπάθησε να χωρίσει το ζευγάρι.
«Η Μαριαλένα μου έλεγε συνεχώς για τη Φαίη ότι πάει με παντρεμένους» είπε και συμπλήρωσε πως συνέχιζε τις ίντριγκες γιατί ήθελε να τους χωρίσει.
Για τα γεγονότα που συνέβησαν το μοιραίο βράδυ, ο Στεφανάκης ανέφερε πως η Φαίη του ζήτησε να βρεθούν, μετά από τηλεφωνική συνομιλία που είχαν.
«Η κοπέλα ούρλιαζε, ήταν τρελαμένη μου έριξε δυο χαστούκια. Μου λέει κοίτα να δεις μου τα είπε όλα η αδελφή μου έχεις πάει μαζί της πάνω από δέκα φορές. Θόλωσα δεν έβλεπα μπροστά μου. Θυμάμαι ότι της έριξα δυο χαστούκια και μπορεί και δυο μπουνιές, δεν τη κλότσησα, δεν θυμάμαι τίποτα άλλο. Όταν κατάλαβα τι έκανα με έπιασε η ψυχή μου έβαλα τα κλάματα» είπε.
Παράλληλα, ο κατηγορούμενος μίλησε και για το πως βρέθηκε στο νοσοκομείο η αδερφή της Φαίης, έπειτα από το επεισόδιο. «Ρώτησα μια γιατρό τι έχει η Φαίη. Μου είπε ότι δεν μπορεί να μου πει ότι θα έλεγε σε συγγενή. Τι να έκανα; Να έπαιρνα τον πατέρα της Φαίης; Τι να του πω ότι χτύπησα την κόρη του; Πήρα την Μαριαλένα της είπα έλα. Ήρθε στην Εθνική Άμυνα για να πάμε στο Ερυθρό Σταυρό. Της είπα “τελικά τα κατάφερες και μας χώρισες”. Εκείνη μου είπε μην με προδώσεις εγώ θα είμαι δίπλα σου θα μιλήσω στο πατέρα μου. Μου είπε “μην ανησυχείς δεν χρειάζεται να πεις τι έγινε μεταξύ μας”. Πήγαινα κατά διαστήματα στο νοσοκομείο να δω τι κάνει. Ξαφνικά έμαθα από την τηλεόραση ότι βγήκε ένταλμα για μένα» κατέληξε...
efsyn.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: