31.12.14

Μαντινάδα- Ευχή για τον Αντώνη Σαμαρά...

Αντώνης Σαμαράς
Σήμερα εμφανίστηκε, ως εκ θαύματος, στον υπολογιστή μου μια μαντινάδα με παινέματα και ευχές για τον Αντώνη Σαμαρά. Δεν ξέρω αν...
την έγραψε ο Γιάννης Σμαραγδής, κάποιος άλλος θαυμαστής του Αντώνη Σαμαρά ή εγώ που τον λατρεύω.



Ευχή στον Αντώνη Σαμαρά

Γεια σου Αντώνη Σαμαρά, λεβέντη και τσαχπίνη
που είσαι και χριστιανόπληκτος, φοράς και κομποσκοίνι.

Σήμερα που κάνουμε ευχές, δέξου και μια από μένα
εμένα που σ” αγάπησα σαν να “σουνα παρθένα.

Ποτέ μου δεν αγάπησα στον κόσμο άλλον κανένα
όσο, Αντώνη Σαμαρά, αγάπησα εσένα.



Ζηλεύω αυτήν που αγκαλιά σε έχει στο κρεβάτι
αν και δεν σε πρόσεχε, και σου “φυγε το μάτι.

Όταν γελάς, Αντώνη μου, το πρόσωπό σου μοιάζει
σαν μηχανή που έχασε το ένα της γρανάζι.

Κι ο Τσίπρας δεν είν” άσχημος, Αντώνη, μεταξύ μας,
χαμογελά και πέφτουνε οι βόμβες Χιροσίμας.

Θα γίνουνε οι εκλογές μέσα στον Υδροχόο
κι η κόρη μου εκλέφτηκε μ” έναν ιστιοπλόο.

Στσι εικοσπέντε Γεναριού, εσύ θε να νικήσεις
μα, αν δεν βγει ο ΣΥΡΙΖΑ, εμέ να με γ@μήσεις.

Αντώνη μου, σου εύχομαι να είναι εδώ το τέλος
και να μην πας στη φυλακή, όπως ο Βενιζέλος!

Και αν χωρίς δουλειά βρεθείς, άσε την φλυαρία
και φτιάξε πάλι, Αντώνη μου, κείνη την πιτσαρία!

(Καλή χρονιά!)...
πηγή pitsirikos.net

Δεν υπάρχουν σχόλια: