16.2.15

Σόιμπλε: Αν η Αθήνα δεν θέλει πρόγραμμα,δεν έχω να σκεφτώ άλλες επιλογές...

BINTEO...


Την απαισιοδοξία του για το ενδεχόμενο επίτευξης συμφωνίας της Ελλάδας με τους δανειστές της κατά τη σημερινή συνεδρίαση του Eurogroup, εξέφρασε ο υπουργός Οικονομικών της Γερμανίας, Βόλφγκανγκ Σόιμπλε.

"Αυτά που έχω ακούσει μέχρι στιγμής δεν...
ενδυνάμωσαν την αισιοδοξία μου" είπε σε δημοσιογράφους προσερχόμενος στην αίθουσα συνεδριάσεων του Eurogroup στις Βρυξέλλες.

«Όσο η ελληνική κυβέρνηση δεν θέλει ένα πρόγραμμα, τότε δεν έχω να σκεφτώ άλλες επιλογές», πρόσθεσε.

«Είμαι επιφυλακτικός τις τελευταίες μέρες, η ελληνική κυβέρνηση δεν μετακινήθηκε και αυτό δεν είναι θέμα διαπραγματεύσεων, αλλά δική της απόφαση, τι πραγματικά θέλουν, πώς θέλουν στην Ελλάδα να βαδίσουν ένα δρόμο, ο οποίος κάποια στιγμή θα οδηγήσει στην ανάκτηση της εμπιστοσύνης των αγορών», τόνισε.  

topontiki.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: